Man burde utdype mer info i navnet på tråden.
www.freewebs.com eller noe sånt? Der kan man lage gratis nettside slik jeg har forstått det.
Noen som kan sende meg en link der man kan få lage egen nettside, som ikke koster alt for mye?
Man burde utdype mer info i navnet på tråden.
www.freewebs.com eller noe sånt? Der kan man lage gratis nettside slik jeg har forstått det.
det som er med gratis nettsider er at man må feks ha www.freeweb.com/navne på din nettside. Det jeg leter etter er et sted der man kan få kjøpt en nettside og velge navn feks www.blubird.net eller .com osv. Noen som kan sende meg en link
:roll:
www.domeneshop.no?
Men tror ikke de tilbyr å lage nettsider for folk. Man kan dog bestille domene og videreføre det til freewebssiden sin. Eller home.no osv.
på www.dot.tk kan man få gratis navn på siden. og på http://www.tripod.lycos.com/ kan man få en gratis internett side. den er litt mer avansert en freewebs og kan ha mer en 6 sider.
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Den tiden når serverleie kosta en formue er over. Idag får du kjøpt både domene og serverleie billig. Så glemm alle de gratis løsningene. Skaff deg domene og lei plass på server. Du må ha råd å betale ca. 10,- /mnd.Opprinnelig postet av -Tommy-
Prøv cliche.no, one.com eller søk på nettet. Det finnes millioner av hosting firmaene som konkurrerer mot hverandre. Du kan få til og med gratis domene. Løp og kjøp!!!
Man har da aldri behøvd å betale en formue.
Det er snakk om å velge riktig. Jeg anbefaler ikke å bruke leverandører som one.com. Disse stapper serverene sine fulle av kunder og går for kvantit framfor kvalitet, som det heter så fint.
Vil heller anbefale deg genialt.no eller subsys.no. Har hatt meget god erfaring med dem begge. Du må kanskje betale litt mer enn du ville hos one.com, men du vil også derfor bli mye mer fornøyd.
Hvis du er ute etter noen som kan utvikle en webside for deg, kan jeg hjelpe deg. Du kan ta kontakt på mail: jarand@jfm.no eller msn: jarand@telemarkweb.no.
takk alle sammen 8)
Domeneshop er veldig bra! Har hatt to domener der, og er veldig fornøyd.
Nå må du slutte med markedsføringen din. www.one.com er perfekt. Ikke prøv å fortelle meg at genialt, eller subsys bruker dedikerte server for hver eneste kunde. De selskapene du nevner stapper så mange kunder inn i en server som systemet tillater. Alle gjør det. Derfor heter det Hosting. Jeg blir ikke overrasket dersom jeg finner ut i ettertid at både genialt og subsys kjøper tjenester av one.com.Opprinnelig postet av jaran
Bokmerker