ingen som kunne tenke seg dette?
Søker freelancer i Bergensområdet til filming av bryllup og diverse. Må ha kompetangse inne filming og redigering. Du må også kunne bruke kamera av typen canon xl h1, litt veiledning vil du få. Du må kunne jobbe selvstendig å ha et godt øye for ting. Showreel eller tildligere arbeid er ønskelig. Gjerne erfaring fra bryllupsfilming og slikt. Betaling etter avtale.
Hvis dette er noe for deg send en mail til ian.jayko@gmail.com
ingen som kunne tenke seg dette?
Hadde joina om jeg hadde bodd i Bergen.
Laks
Kan gjerne tenke meg det men jeg vet ikke om jeg er den rette fyren til dette. Jeg har filmet ett bryllup før. Aldri brukt Canon XL H1, men skulle klart å finne ut av det relativt fort. Har ikke noe tidligere arbeid å vise. Kan litt mer enn grunnleggende Final Cut Pro. Jeg er 16 år, hvis det har noe å si.
Jeg kan jo hjelpe til med klipp selv om jeg ikke bor i Bergen.
Laks
Kan forresten legge til at jeg er vant til å jobbe med studiokameraer som Sony Betacam. Vet ikke helt hva mer de heter, men har kompetanse innen dette og kan selvfølgelig bildeutsnitt og sånne ting. Kan bruke dolly.
Hmm. jeg bor i Bergen. Kan du forklare nærmere hva dette innebærer? Jobbe allene eller flere?
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Typisk at det kommer et jobbtilbud i Bergen, når jeg skal akkurat flytte.
til dere som er interisert. send meg en mail men tlf nr og hvem du er så ringer jeg deg så kan vi ta det derfra. jo fortere jo bedre
Bokmerker