hvordan i helvete fikk du slowmotionen til å gå så sinnsykt smooth?
Egentlig ingenting, men kom på at jeg skal slenge med dette på en jobbintervju-DVD-thingy.
Feel free til å ta en titt og kom med friske kommentarer på om det funker som bumper eller ikke.
Først litt historie. (skal nevnes at det er intern-tv-sendinger..)
20 minutter før sending kommer produsenten til meg og spør om å få se bumperene. I et gøyalt "øøh..? O_x" satte jeg meg ned å fant to klipp jeg syntes fungerte, og som dekker alle de tre som er main dudes i programmet..
Originalklipp og ferdige bumpere.
Sier meg fornøyd på den noget uvant korte deadlinen.
Musikken er en herlig greie generert fra SmartSound. X)
hvordan i helvete fikk du slowmotionen til å gå så sinnsykt smooth?
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
[size=24px]Filmtriks 8) [/size]
Alvorlig talt; After Effects' time-stretch og Pixel Motion som Frame Blending aktivert.
En plug-in?
ight, camera, action!
Nei. Standard greie i After Effects 7 pro.
Åh, ok. Har 6.5, jeg...![]()
ight, camera, action!
Haha...
Likte den jeg... Skal du bruke begge to eller bare en av dem?
Syntes faktisk den siste var best, på en måte... Ville kanskje droppet den andre personen i den første og for all del lensflaren, eller hva den ekle ballen er...
eg er rar og på avataren min står det Lordulf...Dumme meg...Jeg burde skrevet Knutegutt... Dumme meg...
heh
den var bra! bra slow også!
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
Jepp, nice det der. Less is more. 8)
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin
Var på jobbintervju hos et firma i Gyrogruppen i dag. De likte bumperene spesielt godt, og vignetten til "Gullstrupen". Lukter en fremtidig jobb her gitt. 8)
Bokmerker