Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    165

Standard En liten kortfilm

[ame]http://video.google.com/videoplay?docid=-5305237364772541162[/ame]

nå? hva synes dere kom kortriksett mitt
    he meaning of justice can change from one day to the next.
    A professional solider never brings justice into the battle.
    So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2006
    Svar
    121

Uhm, joda... Syns det ble litt langt jeg til at jeg helt holdt orden på hva som skjedde, men generelt sett liker jeg ikke videoer der man ikke ser hele personen, for da vet man aldri hva som skjer rundt kamera. Vil heller ikke at kortene skal forlate kameraets synsfelt under noen omstendigheter, men det er nå mine meninger.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    204

Jeg vil også si at skal du filme kort-tricks, så bør alle kortene du bruker være synlige hele tiden. Det nytter ikke å vise noen kort som du legger vekk utenfor tv-sjermen, som du en stund etterpå "finner frem igjen".

Ellers kunne du brukt noen andre kort som ikke er så fargerike og sprakende, men heller mer nøytrale. Det ble litt for mye dill-dall etter min smak.

Å knipse hard eller slå alt du kan på kortet er heller ingen bra måte å finne det valgte kortet på. Selv om David Blane gjør det og dagens ungdom er veldig Blane-inspirert, er han langt fra noen Gud eller forbilde innenfor magiens verden.

(Btw: Better skrives Better, ikke bether. :wink: )

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •