Fin den! smooth og 100% naturlig. Om jeg skal være skikkeli, skikkelig anal: så syns jeg fontvalget sto litt i kontrast til high tech lyden/animasjonen...
S.
Har endelig fått laget meg en kort og enkel intro til jeg blir bedre på AE.
Dette er det første jeg har lagd (fulgte tutorial).
http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...oid=1974947737
Feedback?
our mama, is so ugly, that she couldn`t even turn on the radio!!!!
Crew &; boss @
- Ødegård productions
- Viol entertainment. (Viol Ent.)
Fin den! smooth og 100% naturlig. Om jeg skal være skikkeli, skikkelig anal: så syns jeg fontvalget sto litt i kontrast til high tech lyden/animasjonen...
S.
Fonten kunne godt vært annerledes ja. Ellers er det et flott første forsøk!
Dette er bare pirk, så du får rette på om du vil. Jeg kunne umiddelbart se at tekst-animasjonen avslutta treigere enn den lens-flaren passerte. Hvis du gjør animasjonen av lens-flaren treigere eller kjører opp hastigheta på teksten, vil flaren skjule den siste greia på teksten til venstre. Syns den bør maskeres slik at man ikke ser det, siden man ikke ser de andre bokstavene gjøre en så bestemt bevegelse.
Stå på
Ser det er mange som lager slikt for tiden. Er vel nesten på tide at jeg lager noe selv også..
hehe.. denne er jo en ren kopi av tutorialen til Kramer da men. Smakfull og elegant er den jo uansett =)
I bunn og grunn ja.Opprinnelig postet av Hubener
Eneste jeg forandret var retning på lyset, i tutorialen gikk det andre veien, noe som så utrolig ulogisk ut.
Sitter med AE7 Essensial training fra lynda.com her nå og skal lære meg å lage selv.
Måtte bare ha en midlertidlig intro/logo som så bedre ut enn stillbildet jeg hadde fra før.
our mama, is so ugly, that she couldn`t even turn on the radio!!!!
Crew &; boss @
- Ødegård productions
- Viol entertainment. (Viol Ent.)
Bokmerker