Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 16 av 16
    Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Hell Production

Sitat Opprinnelig postet av Nik
    Ingen...Ingen som orker å bruke litt av tiden sin :P
    Tydeligvis. For å være ærlig, bør enhver filmskaper ha litt kunnskap om redigeringsprogram og det er ikke mye til for å klare å lage intro/logo.

Ønsker dere spesielle animasjoner etter deres krav - må dere nok bruke litt penger. Og hvis ingen svarer på posten din, er det fordi de ikke vil eller kan ikke... Det hjelper ikke å mase

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Hell Production

Sitat Opprinnelig postet av Nik
    Ingen...Ingen som orker å bruke litt av tiden sin :P
    Tydeligvis. For å være ærlig, bør enhver filmskaper ha litt kunnskap om redigeringsprogram og det er ikke mye til for å klare å lage intro/logo.

Ønsker dere spesielle animasjoner etter deres krav - må dere nok bruke litt penger. Og hvis ingen svarer på posten din, er det fordi de ikke vil eller kan ikke... Det hjelper ikke å mase

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Hell Production

Det er flere grunner til at jeg ikke gjør gratisarbeid, og det er sikkert mange andre som er helt eller delvis enig i det jeg sier:

- At noen skal gjøre ting gratis, ødelegger for de som faktisk lever av å gjøre sånt som yrke. Ikke at et hvilket som helst "amatørfilmselskap" gir no særlig penger i kassa for de som lever av det - dette er en prinsippsak. Blir man vant til å få ting gratis, ønsker man mye og kanskje alt annet gratis òg. Det er bare ikke sånn verden fungerer.

- Om jeg gjør gratisarbeid, blir det bare bortkastet tid, fordi jeg har ingenting igjen for det som er av noen særlig verdi, som f.eks. relevant PR eller cash.

Venn deg av det med en gang - såpass seriøse ting som f.eks. en logo og annet som skal markedsføre og fremme deg selv eller ditt selskap, kan du bare glemme å få gratis. Skal du ha det slik du vil ha det, men får ikke til, må du bare sette deg ned og øve, lære og prøve til du får det til selv. Det er stort sett sånn de aller aller fleste her inne har lært seg programvare osv. vil jeg tro.

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Hell Production

Det er flere grunner til at jeg ikke gjør gratisarbeid, og det er sikkert mange andre som er helt eller delvis enig i det jeg sier:

- At noen skal gjøre ting gratis, ødelegger for de som faktisk lever av å gjøre sånt som yrke. Ikke at et hvilket som helst "amatørfilmselskap" gir no særlig penger i kassa for de som lever av det - dette er en prinsippsak. Blir man vant til å få ting gratis, ønsker man mye og kanskje alt annet gratis òg. Det er bare ikke sånn verden fungerer.

- Om jeg gjør gratisarbeid, blir det bare bortkastet tid, fordi jeg har ingenting igjen for det som er av noen særlig verdi, som f.eks. relevant PR eller cash.

Venn deg av det med en gang - såpass seriøse ting som f.eks. en logo og annet som skal markedsføre og fremme deg selv eller ditt selskap, kan du bare glemme å få gratis. Skal du ha det slik du vil ha det, men får ikke til, må du bare sette deg ned og øve, lære og prøve til du får det til selv. Det er stort sett sånn de aller aller fleste her inne har lært seg programvare osv. vil jeg tro.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    59

Standard Hell Production

Lønner seg og kjenne folk som vanlig.

Det finnes de som gjør det gratis, ikke gi opp.
    Vi har fått mange inkl. animatører til å jobbe gratis på vårt prosjekt, men det kommer av kontakter og at vi har klart å skape interesse.

Ting ordner seg somregel på et vis. I mellomtiden: prøv selv!
    Sikkert ikke så vanskelig som det kan virke.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    59

Standard Hell Production

Lønner seg og kjenne folk som vanlig.

Det finnes de som gjør det gratis, ikke gi opp.
    Vi har fått mange inkl. animatører til å jobbe gratis på vårt prosjekt, men det kommer av kontakter og at vi har klart å skape interesse.

Ting ordner seg somregel på et vis. I mellomtiden: prøv selv!
    Sikkert ikke så vanskelig som det kan virke.

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •