Nettadressen til "teamet" er:
www.eppisfilm.moo.no -den er helt ny, og ikke ferdig ennå
Hei på deg ^^
Jeg jobber med å få til et film team, og til alle filmene vi lager så trenger jeg en åpnings intro. -Altså en slags logo med musikk o.l.
Jeg håper noen tar seg den frihet til å gjøre dette gratis (Men om det er nødvendig så kan personen få navnet sitt eller en nettadresse i rulletekstene på filmene vi lager)
Jeg ser for meg en clapboard der det står EppisFilm på (Teamet heter eppisfilm) og så klapper den sammen, og da kommer det opp noe fyrverkeri lignende opp fra siden (hver side)... Ja, noe sånt =P
Jeg har ikke noe musikk!
Kontakt meg om du kan gjøre dette ^^
Nettadressen til "teamet" er:
www.eppisfilm.moo.no -den er helt ny, og ikke ferdig ennå
Kan godt lage noe, jeg. Det at du ikke betaler trekker selvfølgelig mye ned; Det er jo en markant forskjell på hvor mye arbeid man gidder å legge i en jobb man får penger for, og en jobb man ikke får penger for - noe som er tilfelle her.
Kan ikke forsikre deg om at jeg blir ferdig den første uka (Har mye annet å gjøre), men om vi sier innen 2 uker, er jeg down.
Kan også eventuelt sende deg no work in progress etterhvert som jeg får gjort noe. Hva tenker du om det?
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Det er flott om du kan gjøre det ja ^^Opprinnelig postet av Moen.jr
Har sendt deg PM :wink:
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Bokmerker