Den er veldig god. Nydellig look og ikke for "busy" med effekter. Alt passer sammen kjempefintJeg ville latt den være som den er.
Newyear er et arrangement av og for ungdom i Lyngdal, og sendes i år ut direkte på eteren over hele Europa.
Fikk spørsmål her en kveld fra prosjektlederen, om jeg kunne gjøre "noe mer enn bare en svart bakgrunn med times new roman" som de ville valgt som løsning i og med at de ikke har kompetansen de trenger.
Med "Ungkarskvinnen" som stikkord, gikk jeg løs og gjorde en skisse. Fargene og sånt er bare etter min smak, og kommer muligens til å bli byttet på for å fungere med resten av det som skjer i åpningsvideoen de klipper just as I speak. Klippet skal vises som en punchline på slutten av åpningsvideoen.
LAST NED - høyreklikk, lagre mål som..
Er atmosfæren bra? Partiklene? Skulle jeg prøvd med en vignett rundt det hele?
Den er veldig god. Nydellig look og ikke for "busy" med effekter. Alt passer sammen kjempefintJeg ville latt den være som den er.
Flott flott
En oppdatering
Prosjektlederen likte det hun så, men ville ha en i rødt i stedet.
LAST NED - høyreklikk og velg lagre mål som.
Jeg likte også den siste bedre!
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Du har nesten bare brukt Particular effekten her eller, Ola? Det tok vel ikke veldig langt tid å lage denna?
Den var veldig bra og jeg tror den passer veldig inn i resten av konseptet/programmet.
Går bachelor i flerkameraproduksjon-teknikk, Høgskolen i Lillehammer.
Hjemmeside: http://ostbymedia.no/
Particular med DOF, Fractal Noise, Glow, Lens flare og et kamera for å få et bedre utsnitt av partiklene.
Tok noen timer siden jeg aldri har rørt Particular.
Nesten så jeg skulle skrevet en kort guide på å lage denne. Er jo bare noen få enkle grep![]()
guide hadde vært kjempekjekt!
sitter med noe litt likt nå, men får ikke helt rette schwungen :P
Det får vente til jeg er kommet på rett kjøl igjen. Driver å flytter nå om dagen.. Kan kanskje skrive noe tidligst i helga.
Ganske bra, men jeg ville ha duplicated teksten, så den som står bak blir blurrete. Så blir det ikke stivt overgang mellom teksten og bakgrunnen.
Kan se på det etterhvert, men sånn umiddelbart kan jeg ikke tenke meg det vil tale til den rene stilen de ønsker, og det blir fort "for mye".
Bokmerker