Sender deg en PM 8)
Hei folkens.
Jeg holder for tiden på med min eksamensfilm ved Westerdals Film&;TV. Filmen heter "Kloakkmannen" og handler om en gutt som vokser opp i kloakken og bestemmer seg for kjempe mot kriminaliteten i Oslo. Filmen blir på ca. 20 min og er en superhelt film i stil med "Spiderman", "Batman", osv. Vi er ferdig med innspillingen og holder for tiden på med klippingen. For å få skikkelig superhelt film preg, så leter vi etter en som er flink i After Effects. Vi skal nemlig ha en type intro i stil med "Spiderman" filmene, der vi ser comic book tegninger blendes inn i hverandre. Vi har allerede skaffet en som skal tegne disse tegningene, men vi trenger en til å lage en kul innpakket intro. Er det noen som er interessert? Vi leter etter en som kan After Effects ganske så nøye og har erfaring i feltet. Send meg en PM eller svar her på forumet. Håper noen tar denne utfordringen med strak hånd!![]()
Hilsen Joakim
Sender deg en PM 8)
Jeg kan litt AE - som enkelte NAF-medlemmer har vært vitne til
Men hva med fristen? Når skal man starte igang og når skal man bli ferdig? Det er litt lurt å vite med tanken på at det er eksamensesong nå, og snart sommerferie, osv...
For å oppdatere - om det er interesse for det. Har pratet med Evil_Ash på MSN.
Filmen skal leveres inn neste fredag, 27. mai, så det er en sykt kort frist. Komponisten er vanvittig flink. Er veldig spent på å se hva tegneren får til og hvor raskt han kan levere.
Oppdaterer litt underveis, og tenker jeg legger ut ferdig produkt her, på torsdag/fredag.
Har fått en skisse av hvordan musikken i tittelsekvensen blir. Halvannet minutt med musikk som skal fylles opp av tekst og grafiske elementer - aldri ett eneste dødt sekund. Det er m.a.o. en del å gjøre på så få dager.
Har til nå skissert opp på tidslinja hvordan timingen med tekstene og tittelteksten "KLOAKKMANNEN" blir i forhold til musikken, og venter bare på tegningene så jeg får jobbet videre med andre halvdel av sekvensen.
Ja, da nærmer det seg levering av denne episke introen som Ola har kokt sammen. Jeg lurer derfor på om det er noen her som kan hjelpe oss med å levere introen? Vi må gjøre det over nett og filen blir vel på rundt 500-600MB. Lurte på om noen har en FTP server som vi kan overføre på? Hadde satt pris på all hjelp. Da kommer navnet ditt på rulleteksten!![]()
Jeg kan hjelpe til...Men bare for en kort tid... Dersom OlaH tar kontakt på MSN så fikser jeg det....
her o, bare gi ett pip på msn så skal jeg ordne med plass
Har også ett par servere med god plass til overs for en stund.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Ja, nå har vel enormt mange andre tilbydt serverplass, men siden jeg alikevell har ledig plass kan jeg vel også tilby. Ta kontakt på MSN hvis det er behov.
Bokmerker