Dere burde virkelig sjekke og dobbelsjekke det dere skriver på hjemmesiden. En meget kjapp titt viser utrolig mange feil. Rene stavefeil, feil bruk av "og" og "å", dårlige og unødige forkortelser (dette skal vel se seriøst ut?) - og frem for alt: Full skjerpings med orddelingsfeil!
Tips: Skriv teksten i et godt tekstbehandlingsprogram som vil fjerne de fleste av skrivefeilene deres (foruten ordelingsfeilene)
Jeg fant faktisk flere feil på hver eneste side… Til og med minst fire (!) skrivefeil i posten deres på forumet Jeg går ut fra at dere enten er veldig unge eller har en ikke-norsk bakgrunn, og i et slikt tilfelle kan det kanskje unnskyldes. Men til tross for det, så bør en tekst som skal promotere noe/noen være så perfekt som mulig, og DET kan nok være et godt tips til alle som vil opp og frem her i verden. Og nå håper jeg bare at jeg selv ikke har noen skrivefeil i denne posten Uansett, lykke til med hjemmesiden og filmgruppen! Dette blir nok bra etter hvert, skal dere se.
Det var ikke meningen å være negativ her, men derimot å gi en konstruktiv kritikk.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker