Viser resultater 1 til 9 av 9
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Stavanger
    Svar
    156

Standard Nytt navn og hjemmeside på filmgruppe

Hei, vi har startet en ny film gruppe, åg trenge tilbake meldinger på navn og nettside. Vil gjerne forbedre siden, så si det dere mener.

www.royalpicture.tk
    izzAh the little film maker....

http://www.royalpicture.org

Cadet 1
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    3

Standard Sjekk skrive- og stavefeil

Dere burde virkelig sjekke og dobbelsjekke det dere skriver på hjemmesiden. En meget kjapp titt viser utrolig mange feil. Rene stavefeil, feil bruk av "og" og "å", dårlige og unødige forkortelser (dette skal vel se seriøst ut?) - og frem for alt: Full skjerpings med orddelingsfeil!

Tips: Skriv teksten i et godt tekstbehandlingsprogram som vil fjerne de fleste av skrivefeilene deres (foruten ordelingsfeilene)

Jeg fant faktisk flere feil på hver eneste side… Til og med minst fire (!) skrivefeil i posten deres på forumet Jeg går ut fra at dere enten er veldig unge eller har en ikke-norsk bakgrunn, og i et slikt tilfelle kan det kanskje unnskyldes. Men til tross for det, så bør en tekst som skal promotere noe/noen være så perfekt som mulig, og DET kan nok være et godt tips til alle som vil opp og frem her i verden. Og nå håper jeg bare at jeg selv ikke har noen skrivefeil i denne posten Uansett, lykke til med hjemmesiden og filmgruppen! Dette blir nok bra etter hvert, skal dere se.

Det var ikke meningen å være negativ her, men derimot å gi en konstruktiv kritikk.

Cadet 4
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    18

Jeg kommer meg ikke inn på siden deres :!:
    Men ett tips jeg kan gi dere er å få dere et skikkelig domene. Det skaper et umiddelbart positivt inntrykk hos besøkeren når vedkommende slipper reklame, og samtidig vet at "dette har de lagt litt penger i".

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Stavanger
    Svar
    156

Tusen takk for tipsene, jeg har rettet opp de skrive feilene, Skal bestille .no domene med neste lønning.

Kritikk er den beste måten å bli bedre på :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Stavanger
    Svar
    156

nå har jeg forandret siden, fikk en webdesigner til å se på det...
    det gikk ikke å få .no og .com var tatt!!!!!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    204

Det er jo en stil-ren side, en bra en sådan, men er allikevel litt grå og kjedelig synes jeg. Du kunne kanskje puttet inn noen bilder og gjerne noen klipp av hva dere har gjort tidligere for å sprite opp litt, selv om det står "Royal Picture - Moviemaking since 2006"? :roll:

Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Stavanger
    Svar
    85

Synes siden var mer eller mindre kjedelig ja. Gråfargen burde alltid møte noe i kontrast, eller bilder. Og jeg ville nok ikke kjørt på gått hvis man ikke er interessert i dette. Heller hvitt da. Jobber selv med en side, som har grå bakgrunn, men den brytes hele tiden av orange elementer og selve forsiden er rundt om 70% bilder. Da blir det fort mye mer interessant
    eg er rar og på avataren min står det Lordulf...Dumme meg...Jeg burde skrevet Knutegutt... Dumme meg...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Stavanger
    Svar
    156

Er ikke ferdig enda da :P

Skal lage profiler til alle i film crewet, vi har ikke nevnt skuespillere ennå, om ca 1 månede ligger traileren til Royal Pictures første spille film inne. Vi skal nok få opp kontrastene etter hvert, men har et lite start punkt nå :wink:

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Litt utenfor Oslo
    Svar
    50

Fin side

Regler for innlegg