likte "faden" men jeg likte ikke skrifta.
den så amatørmessig ut. vi er jo alle amatører her (de fleste
i hvertfall) men jeg tror den hadde blitt mye finere med en
litt annen og litt mer profosjonell skrift.
hvis du skjønner hva jeg mener da :roll:
Hallais!
Lagde denne kjappa lille vignetten i AE på en 20 minutters tid. Har fått varierende tilbakemeldinger på den gamle vignetten(med KillBill-musikk) og tenkte jeg kunne prøve noe nytt.
Her er den:
Rød Alarm Vignett
Hva er bra, hva er ræva?
4 bilder i sekundet
likte "faden" men jeg likte ikke skrifta.
den så amatørmessig ut. vi er jo alle amatører her (de fleste
i hvertfall) men jeg tror den hadde blitt mye finere med en
litt annen og litt mer profosjonell skrift.
hvis du skjønner hva jeg mener da :roll:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Den var kul den, men når skrifta har blitt "satt sammen" er den fortsatt altfor utydelig.
Skal den bli perfekt, bør skrifta bli mer og mer tydelig etter at den røde "kula" har fløyet forbi.
Må si meg enig med JasonX der asså. Den skrifta var ikke helt i 100.
Resten var ganske tøft. Det hadde vært kult hvis du hadde laget et lys eller no som gikk i takt med alarmen. 8O
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
syntes introen var flott, men den hadde vært perfekt om dere hadde tatt en annen skrift type... ellers veldig bra arbeid!
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
takker for flott og seriøs kritikk! er imponert over saklige og seriøse tilbakemeldinger her på forumet.
(jeg er jo ganske fersk). Skal utbedre vignetten utifra kommentarer herifra. takker!![]()
4 bilder i sekundet
Fonten du har brukt er ekkel, som de andre allerede har nevnt. Minner meg om noe computer-aktig font. Jeg personlig ville aldri lagt inn årstallet der. Du kommer jo til å bytte engang, men ikke for hvert år? Skriften, eller skyggen, eller noe, burde blinke med alarmlyden. Kanskje ha teksten til å bli tydelig av det lyset som flyr over?`At faktisk er den som "samler" teksten. Kanskje prøve å vente med alarmlyden til teksten er på plass? Da kan feks teksten begynne å blinke, i sync med alarmlyden. Eller noe sånt....
Bokmerker