Vet ikke om jeg forsto helt hva filmen skal dreie seg om; er det en slags parodi på Tv2 ?
Sjekk ut traileren til den nyeste filmen vår, Stg_Tv 2
Selve filmen varer i 1 t og 22 min.
http://home.no/original-denito/filmklipp/stgtvtrial.wmv
ww.stg-studios.com :Stg Studios i detaljer...
Vet ikke om jeg forsto helt hva filmen skal dreie seg om; er det en slags parodi på Tv2 ?
Ja, og nei... Ikke akkurat TV2 eller noen annen kanal. Det er oppfølgeren til den første filmen vår, Stg_Tv. Filmen inneholder parodier på diverse program fra tv, f.eks: Idol, Farmen, Nyhetene, Sporten, Vg lista også videre... Det er ikke no parodi på en spesiell kanal.
1T , 22MIN ??? Dæven... 8O
Noen er kreative i hvertfall!
Si fra når den ligger til nedlasting!
Artig trailer forresten![]()
ill pipe for beer!
Ny, og litt lengre trailer fra Stg tv2:
http://www.home.no/original-denito/f...stgtrailer.wmv
Litt lengre, men også litt dårlig kval. da...[/b]
Ikke ta det personlig men jeg syntes det virket litt fjortis-aktig.
En trailer skal vel gjøre at folk blir nyskjerrige og går lyst til å se filmen, reklame med andre ord.
Men jeg fikk egentlig ikke så utrolig lyst å sitte i nesten halvannen time og se på at dere "leker" tv...
Sikkert utrolig morsomt å lage, og sikkert gøy å se på for dere og de som kjenner dere, men det inntrykket jeg fikk av denne traileren gav ikke meg lyst til å se den.
Men det er nå min personlige mening, så ikke ta det for alvorlig, hva vet vel jeg...
litt parodier er vel lov... :wink:
men mye av det filmen inneholder er faktisk ikke parodier.
"Leke" tv... Jeg vet ikke jeg. Espen Eckbo har det iallefall gøy med å "leke" tv. :wink:
Hva heter den effekten du brukte til teksten?
Der den zoomer forsiktig inn..
( På Premiere Pro)
Har prøvd den " Zoom " på Premiere Pro, men den zoomer helt fra starten til slutt.. En som zoom forsiktig og sent inn.. Sånn som i filmen!
Er litt enig i det bj0rn sa..
ed Vennelig Hilsen
Bjørn Erik Hansen
Det jeg gjorde var å animere teksten.
Er ikke helt sikker på hva det heter siden jeg ikke har premiere pro på nå.
Men jeg brukte keyframes på size i motion panelet (eller hva det nå enn heter) så gjorde jeg bare teksten større.
Jeg vet at det var en veldig dårlig forklaring.
Veldig mange andre kan sikkert forklare myye bedre.
Greit nok at dere syntest det ser ut som en "fjortis" film. Det er jo tross alt ikke den beste (og eneste) vi har laget... Men vi kan lage seriøse filmer og :wink:
Holder faktisk på med en seriøs film nå... Så hvis dere har lyst til å se flere såkalte "fjortis" filmer, så bare spør :wink:
(PS. Den siste var en spøk, greit nok at Stg tv 2 kan se ut som en fjortis film. Men som sagt; Det er ikke den eneste vi har laget)
Dårlig forklaring?..
Har klart det selv nå.. Easy shit man!!
Thanks mate..
ed Vennelig Hilsen
Bjørn Erik Hansen
Bokmerker