STILIG!![]()
hva har du brukt for å lage dette?
Introen er ikke helt ferdig.
Ideen med ringene kom da jeg skulle lage ringmail-rusting, pussig hva man kan finne av gamle saker. Hehe
Introen kan lastes her.
edit: har også tenkt å prøve å gjøre om ringene til trekantliknende ring - da blir det nok stiligere - men da må jeg bli flinkere å kombinere ringene, hehe.
STILIG!![]()
hva har du brukt for å lage dette?
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Foreløpig har jeg bare Bryce 5, som er et landskapsprogram (kjempedårlig ifølge av de fleste, som jeg er enig i).
Skal iallfall kjøpe Animation:Master, og det ser ut som jeg må ta hele greien på nytt - men innimellomtiden får jeg leke med Bryce 5![]()
Dette kan bli stilig![]()
Håper du får til trekanter, da dette gir en bedre mening til navnetOpprinnelig postet av Melwasul
Nå har jeg kommet litt videre, og vil gjerne ha tilbakemelding - men jeg skal rendere slutten pga teksten og logoen - dem har eg ikke arbeidet skikkelig med enda.
http://home.no/melwasul/intro.mov - Quicktime som kom rett ut fra Adobe Effects, gikk helt strålende bra
mens Windows Media-filen, som Windows Movie Maker gjorde filen ganske treg og hakkete
men en ting er irriterende for jeg tenkte å bruke en effekt fra Pinnacle Studio 9, men fikk ingen mulig å flytte over avi-filen, selv ikke med avi ingen komp. Prøvde flere filmformat og kodeks - men nei... Studio 9 er noe dritt :P
Trekanter kan jeg prøve når jeg får A:M, for det er ikke mulig å lage noe former med Bryce 5.Opprinnelig postet av agep
Nå har jeg prøvd litt med trekanter - ikke så veldig bra laget, men går fint så langt tenker jeg - hittil jeg får A:M
Også har jeg laget test-logo til Triangle Studio
Den er videoen som jeg renderer nå - kommer senere
Bedre nå? Gir disse nye designene mer mening til navnet?![]()
likte det første bilde best... Det så faktisk veldig tøft ut.![]()
ww.ustedalen.com
Bokmerker