Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Standard (VIDEO) STALO FILMS LOGO

'Thonhaugen' spurte nylig om jeg kunne lage en logo / intro til deres "filmteam". Jeg pådro meg ansvaret, fikk deretter et utgangspunkt i form av en 2d logo og startet prosessen i Maya.

Kun enkle sound effects er vedlagt, mer kommer siden. Heller ingen musikk, da de skal gjøre dette selv.

Kvaliteten på den orginale fila og den jeg poster her, er stor - bare så det er sagt. Lav resolution

Den ferdige logoen kan du se her
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,286

For at dette skal fungere, tror jeg du må gjøre mye mer på en gang. De to-tre første bladene som kommer inn er greie, da vet man ikke helt hva som skal skje - men når man har catcha det, sitter man nærmest bare å trommer på bordet.. "come oooon... :roll:"

Hvis du har en kamerabevegelse samtidig som alle kommer med toppen to frames delay og får det mer delikat med animasjon kunne det fungert.

Men fonten du har valgt utgår. Den funker ikke.

Ellers mener jeg at logoen har filmrullen i midten av laurbladkransen, og STALO FILMS står på hver sin side.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Jeg syntes det var et fint stykke animasjon, og jeg likte logoen!

Enig i at det tok pittelittlang tid med de baldene, men det gjorde egentlig ingenting syntes jeg...
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Lieutenant
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    97

likte ikke fonten som også Ola Haldor nevnte.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

For å komme med en unnskyldning, så er denne fonten kun en midlertidig font. Orginalfila er nå endret til rett font. Så det problemet er løst.

Noen andre som har noe å komme med - rettet til logoen?
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    155

Likte logogreiene.. Men det var jo fonten,men den har du jo endra på.. Grafikken var jo ikke av det største kalibret da. Hvis du har gjort dette gratis for dem bør de være veldig fornøyde, men har de betalt en tusenpeising for dette er det etter min mening ikke verdt pengene før masse finpuss er gjort..

PS! Denne posten hadde passet perfekt inn i denne da!!!!

http://www.norskfilmforum.com/module...cdda0559#38106

Sjekk ut vår logo der
    url=http://www.freewebs.com/diamondstudios/]Diamond Studios[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Jeg syns i grunn at det var en fin logo. Så ble det litt dumt å zoome den inn for å lese teksten, da blir man usikker på hvordan er logoen egentlig. Teksten eller logoen, om du skjønner

Dessuten syns jeg at 24 sekunder er altfor lang til en amatør ident å være. Spesielt for folk som ser på amatørfilm og vil heller gå rett på saken og se filmen, istedet for å bruke tiden på å se identen. På identen min, satt jeg grensen på 7-8 sekunder som skal være nok, tenker jeg.

PS, prøv å rotere teksten litt mer leselig. Den var altfor skjev at man må nesten bøye hodet for å se. Og kanskje rendere den i 16:9? Forutsett at nesten alle filmer for tiden filmes i 16:9. Men det er opp til filmteamet som du lagde den for.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Takk for konstruktivt - mange av dere. Fler kommenterte at bladene gikk FOR tregt. Har nå endret på dette samt skiftet font, til fonten jeg fikk tilsendt.
    dette er det ferdige resultatet.

Sleng inn crits til den nye sammenliknet med den gamle. Lite vits å få trøkka inn det jeg allerede har blitt kritisert for.

Edit:

Komprimert fra 19 mb til 9mb, nå skal det fungere.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Horten
    Svar
    69

Jeg får desverre ikke sett introen, pga når jeg skal se den blir alt grønt, vet ikke hva som kan være galt

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Hm! Dette var rart. Det fungerer helt fint her hos meg. Godt mulig det er for stor fil e.l. Uploader en mindre en!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •