Du deler klipp ved å sette markøren der du vil klippe, og klemmer S. Om jeg ikke husker helt feil.
noen som vet hvordan man kan stoppe et filmklipp midt i feks, sånn at det står stille i feks 3sek så går filmen liksom videre, skal lage en intro, men finner ikke detta ut, og en annen ting også. hvordan klippe en film i to ? hvor jeg vill liksom. dele filmen.
mvh martin.
Du deler klipp ved å sette markøren der du vil klippe, og klemmer S. Om jeg ikke husker helt feil.
Tusen takk for det! funka med S, men en annen ting. åssen kan jeg liksom stoppe et klipp å ha det som et stillbilde, vil lage en intro :P men trenger å vite det :P har søkt litt rundt men finner ikkeno... skaffe et bilde ut av et klipp eller en fram liksom som varer så lenge jeg vil... ?
På preview vinduet i Vegas så er det en diskett, og det er for å ta et screenshot og lagre til disk... Så kan du velge hvor du vil lagre det, f.eks. "mine dokumenter".
Så kan du hente bildet inn i vegas igjen og da har du et stillbilde...
NB: Ha så stor skjerm og så bra kvalitet som mulig når du tar et screenshot eller så kan det bli litt dårligere enn filmen...
Good luck!
Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi
thanks!
Bokmerker