Viser resultater 1 til 9 av 9
    Citizen
    Medlem siden
    Apr 2007
    Svar
    1

Standard Tutorial til Movie Maker

Jepp, jeg trenger en tutorial til windows movie maker, og helst en forklaring på hvorden man bruker det!

Edvin
    edvin Alias Mrvon

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    156

1. Rediger posten din isteden for dobbelpost

2. søk på google etter movie maker tutorials

Vice Admiral (moderator) mott sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Narvik
    Svar
    332

Fikset skrivefeilene.

Man trenger vel ikke akkurat en tutorial til Windows movie maker, siden det tar 5 minutter å sette seg inn i programmet.

Microsoft har en
    Get started with Windows Movie Maker side hvis det trengs. :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    219

Får jeg gi deg et tips? Ikke begynn med Movie Maker. Det er noe DRIT! Avid FreeDV er gratis og 20 ganger bedre enn Movie Maker. Vær så snill, for din egen del, bruk noe annet enn MM.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Kristiansund/Halsa
    Svar
    189

Er enig med alekstef. MM er noe dritt! Jeg brukte det en liten stund, men måtte bare gi opp. Du kan bare ha 1 videospor og 1 lydspor, noe som er ubrukelig visst du skal ha musikk, men også lydeffekter som skytelyd eller andre ting. Du får helt greie program til under 1000 lappen. Les guiden under Programvare forumet.
    anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66

Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
    Joe: Because you're a faggot, alright?

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Nes/Akershus/Norge
    Svar
    47

trodde nesten tråden var en spøk. du burde ikke bruke det for det er så begrenset og når du rendrer kan det oppstå errors som gjør at mellom noen av klippene dine blir det en frame som er svart med hvis skrift oppe i vensere gjørne, og det er ikke kult. sett noen "musikkvideoer" på nette med dette og. jeg kjønner fort hvilket program som har blitt brukt da
    tudiohead

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Sitat Opprinnelig postet av pelsen
    Er enig med alekstef. MM er noe dritt! Jeg brukte det en liten stund, men måtte bare gi opp. Du kan bare ha 1 videospor og 1 lydspor, noe som er ubrukelig visst du skal ha musikk, men også lydeffekter som skytelyd eller andre ting. Du får helt greie program til under 1000 lappen. Les guiden under Programvare forumet.
    Det funker med flere lydspor i MM! Hvis Du legger til musikken du vil ha først, så exporterer du hele filmen, deretter legger du den ferdig-exporterte filmen inn på MM igjen.
    Yay! Lydeffekter :lol:

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Sitat Opprinnelig postet av alekstef
    Avid FreeDV er gratis
    Det virker som at de har slutta å gi det gratis... Når jeg kikker på siden dems står det at det er Discontinued :?

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Det stemmer, men det finnes sikkert [ame=http://www.google.com/search?client=opera&;rls=en&;q=avid+free+dv+downlo ad&;sourceid=opera&;ie=utf-8&;oe=utf-8]ute på nettet ennå[/ame].
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •