Åååå jeg gleder meg! Dette ser fantastiskt ut!
EDIT: Nå kan jeg faktisk skryte av at jeg har facebooken til en som var med i filmen!
endelig er max manus trailern her! satan i helvete å stolt jeg er for å ha vært med å lage det her!
neste stopp, 17 desember på kino!!!
http://www.vgtv.no/?id=19462
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Åååå jeg gleder meg! Dette ser fantastiskt ut!
EDIT: Nå kan jeg faktisk skryte av at jeg har facebooken til en som var med i filmen!
jøss... en norsk film som jeg faktisk gleder meg til!? Kan nå skryte av at jeg har skrevet med en som har jobbet med filmen XD
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
produksjons assistent =)
fikk med meg min dose av produksjonen for å si det mildt =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Det er egentlig ganske kult og være prod.ass. Man får liksom med seg litt av alle delene under en produksjon.
Akkurat nå er jeg faktsik prod.ass, og har lyd på en kortfilm i Tromsø. Kan ikke måle seg med Max Manus, men er kult og få jobbe med folk som jobber med film på heltid.
Anbefales på det sterkeste å prøve å få være med på noen produksjoner.
Dette ser bra ut - og jeg kommer til å se den - men selve traileren levde ikke helt opp til forventningene om jeg skal være helt ærlig. Et individuelt problem. Nå satser jeg derimot på at selve filmen er mye bedre. Det blir artig å se en norsk storfilm som så mye arbeid har blitt lagt ned i.
Dette blir kjempebra, gleder meg veldig!
Mvh Daniel
Jeg håper det legges ned mye arbeid i å lage en 2-disc DVD hvor den ene er smekkfull av bak kulissene-greier, så vel som en tur innom Storm Studios for å se hvordan de har gjort det. Èn ting er å se det i løpet av noen få minutter med egne øyne, men å kunne se det om og om igjen gir inspirasjon til å stå på og lære det de ønsker man skal kunne for å jobbe der.
19. desember blir definitivt årets høydepunkt!
Gleder meg til å se filmen =) Ser kjempebra ut, fikk frysninger av trailern. Skuespillet ser gjennomført ut i ulikhet med nesten alle norske filmer...
Bokmerker