-
24th March 2008, 18:13
Lieutenant
Boom-operatør og lydtekniker - Oslo &; omegn - Soniq Entertainment
Heihopp godtfolk og kreative hoder. Jeg jobber en del med videoproduksjon selv og kunne tenke meg og prøve meg litt mer som lydbom operatør for andre prosjekter i Oslo omerådet.
Har nylig kjøpt inn Sennheiser MKH 416 shotgun mic som går for å være industristandard, samt et Rycote Full windshield kit (pistolgrep zeppeliner og pels) og en 4m lydbom og kunne tenke meg å få brukt dette litt mer.
I tillegg har jeg en Sennheiser MK 46 intervjumic, Sennheiser EW100 G2 trådløst mygg sett og en sony ecm 674 shotgun mic og noen andre kondensator-micer. Stiller dette til disposisjon. Liste over gear finner du her. http://www.soniq.no/v1/bak_utstyr.html
Ellers er jeg er utdannet som lydtekniker på Niss og driver mye med lyd og bilde i eget studio og kan være behjelpelig med lydetterarbeid, produsering av film-musikk, video-redigering også.
Ta kontakt på mail@soniq.no om dere skulle trenge en lydtekniker
-
19th September 2008, 10:15
-
24th March 2009, 18:11
Cadet 2
Sv: Boom-operatør og lydtekniker - Oslo &; omegn - Soniq Entertainment
hi i think its ok if i write in english i can understand norwegian but i am not that good in writing so if you wish to answer than you answer in norwegian. a couple of questions
1 i am producing and directing a movie and i wish that sound in my project must be DTS. how can i do that.
2 if i ask you to join the team how much will you charge. remember its a self financed project so i have very little to put in project
-
24th March 2009, 19:14
Sv: Boom-operatør og lydtekniker - Oslo &; omegn - Soniq Entertainment
Hei.
Jeg må be deg om å ta disse spørsmålene med subsoniq via private meldinger, og ikke i tråden.
Mvh
Aleksander
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker