Åpne Sår - Trailer

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av AzzKicka, 18 Apr 2006.

1. AzzKicka

AzzKicka Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Ønsker gjerne kommentarer på Traileren til vår nye film "Åpne Sår" som har premiere iløpet av sommeren 2006.
    Filmen er laget av den innovativ filmgruppen Dollar Brothers Pictures som består av en vennegjeng lokalisert i Vardø, Finnmark. Skuespillerene i filmen består kun av gode venner og bekjente, og filmen har et budsjett på norske kroner 0,- :D

Filmen finner dere under "Trailere og Teasere".

[edit] Direkte Link: http://dollarbros.com/download.php?id=15

Enjoy 8)

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hadde vært fint med en direktelink.. :roll:

3. Eivind87

Eivind87 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  4. Lalo

Lalo Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg syns denne traileren så grei ut jeg! Så ut som en kul film, håper den har noen litt humoristiske innspill, for slike filmer kler det. :) Håper dere leger ut flere klipp, eller kanskje hele filmen om vi er heldige, en gang i fremtiden.

Lykke til! :wink:

5. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette så bra ut! Fikk skikkelig lyst til å se denne. 8)

Om jeg får lov å kommentere noe som kunne sprita opp traileren en nanometer, var om f.eks. teksten "IKKE STOL PÅ NOEN" hadde kommet et ord om gangen.. Musikken bygger opp til actionfylte bilder, noe som òg stemmer, og da kunne teksten kommet ord for ord, raskt, men leselig mot kamera.. :)

Enten det eller noe annet som gjorde at det var dynamikk og action i teksten.

Ellers - flott flott :D

6. Eivind87

Eivind87 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg synes også dette var bra. Jeg får også lyst til å se filmen.

Det eneste jeg ville satt fingern på i traileren er at du kunne kanskje brukt litt raskere klipping noen plasser, for å få den litt mer fartsfylt.

Men.... Knallbra :D

7. MacGuffin

MacGuffin Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Virkelig koselig og se at Dollar Brothers er tilbake igjen, det liker vi :) Lenge siden jeg har hørt noe fra dere nå. Men jeg synes jeg kjente igjen noen klipp fra en gammel trailer/teaser i denne nye traileren, kan det stemme?

Likte traileren godt! Den gjorde så jeg fikk lyst til å se filmen, og det er for meg det viktigste med en trailer.

8. AzzKicka

AzzKicka Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Stemmer at du har sett mange av klippene før. Vi hadde en Teaser som lå ute til nedlasting på norsk film forum for vel ett år siden. Da under navnet "Hitman- Teaser", noe som kun var en arbeidstittel :)

9. Jarli

Jarli Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    :( Teknisk veldig bra. Lys, klipping og regi ser ut til å være i grei stand. Allikevel er jeg ikke imponert. Denne traileren inneholder både sexscener og stygg ord bruk. Dette er to ting jeg er veldig imot og jeg syns personlig at det er alt for mange filmer som inneholder slike ting. Vet ikke hvor opptatt andre er av moralen i en film, men det er ihvertfall jeg. Greier dere å komme over dette er jeg sikker på at filmene deres i fremtiden kommer til å bli veldig bra.
    :D

10. AzzKicka

AzzKicka Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Skjønner tankegangen din OlaHaldor, og ideen din er slettes ikke dum. Men hvis du hører på musikken, så bygger den seg sakte opp mot et høydepunkt. Når klimakse i musikken er nådd, kommer teksten "IKKE STOL PÅ NOEN" frem. Hvis du hører på musikken i det bokstavene dukker opp, er den veldig momentan (hvis du forstår). Tror kansje ikke det partiet i traileren får det samme "panget" hvis man deler opp setningen. Men som nevnt, ideen din er ikke dum :)

11. haaX

haaX Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Trenger du hjelp til å nå klimaks?:)

12. knutegutt

knutegutt Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dritbra!
    Fikk litt Snatch feeling på traileren:D
    Men enig i at sex-scenen bare ødela...Har ikke så mye imot det ellers, men her virka det litt sånN:
    "Oi! Se hva vi har fått til"
    Ellers, hvordan gjør man slik som du har gjort, med slow-motionen? Hvet at det kan gjøres i AE, noen som bare kan si hva jeg tykker på for å få opp den Timestretchen eller hva det heter?

13. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Timestretch finner du ved å høyreklikke på layeren og det står en gruppe for Time.

14. MiniMan

MiniMan Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sex og banning er jo ein del av slike filmar...? :?

Likte traileren, fekk lyst til å sjå filmen, men nokre av komposisjonane var kanskje litt tette? Følte at eg ikkje fekk heilt oversikt. Men uansett, stå på! :)

15. Engebretsen

Engebretsen Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Det så veldig bra ut! :D

16. rovlah92

rovlah92 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Filmen ser bra ut!

Våpnene ser kjempe ekte ut og skuespillet virker bra! :)

Men det var et Unødvendig stort bruk av stygge ord! :( Det likte jeg ikke...

Uansett ser produktet veldig proft ut, men minner meg en del om IZZAT... (Som ogå har mange stygge ord...)

17. andal

andal Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Herlig!! Kor dyrt er foreks. det kamera dåke bruker? Den likte eg.. :D

18. AzzKicka

AzzKicka Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Vi brukte et Canon XM1 under innspillingen. Kameraet koster vel rundt 18.000,- kan jeg tenke meg :D

19. bernt rudolf

bernt rudolf Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Haha! Drit rått=D Likte den redigeringa ganske bra fra izzat...

Gleder meg til og se filmen :)

btw. Hvis filmen skal være like lys som traileren. Så bør dere dempe lyset litt, for og få den rette skummle gangster tonen 8)

20. palantir

palantir Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det minte om Izzat ja.. bare at det etter min mening er bedre enn Izzat!
    Det kommer vel sannsynligvis av at dette er en trailer, men men. kan jo alltids håpe.

Utover det vil jeg bare takke.
    Takke, fordi stoff som dette inspirerer!

Del denne siden