Åpne Sår - Trailer

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av AzzKicka, 18 Apr 2006.

1. Herr. Hvermansen

Herr. Hvermansen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg tror ikke jeg kan få sagt så mye utifra traileren alene. Handlingen virker utrolig uoriginal og ordinær, men det er kun hva jeg tror for jeg har ikke sett selve filmen ennå. Kamerafotograferingen hadde noen gullkorn, men mye så ikke ut til å være svært gjennomtenkt. Klippingen hadde noen interessante innslag, men jeg mener det kun gjør det hele mer harry. Men som sagt jeg har ikke sett filmen, og filmen kan fortsatt overraske.

Når kommer filmen og hvor lang skal den være?

2. AzzKicka

AzzKicka Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Takk for hyggelige tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk :)

Hele poenget med en trailer er å få et publikum til og ha lyst til å se en filmen. Noe det virker som vi har lyktes med i stor grad :) I veldig mange trailere brukes de tøffeste klippene og scenene fra filmen for å imponere publikum og skape forventninger. Noe som i mange tilfeller fører til at publikum bli skuffet når de ser den ferdige filmen. I vårt tilfelle har vi forsøkt å spare mange av de scenen vi mener er skikkelig tøffe til publikum får se det ferdige resultatet 8)

Handlingen i filmen er ikke noe banebrytende, og er kanskje litt uoriginal som Herr. Hvermansen har fått inntrykk av. Men vi håper publikum kommer til å få noe overraskelser som de overhode ikke var forberedt på.

Vi håper filmen er premiereklar i august, og den vil ha en spilletid på ca 35min +/- :D

3. bernt rudolf

bernt rudolf Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg gleder meg som et barn! Hvor fant dere musikken til traileren? Har lett etter den typen en stund. men finner lite som oppfyller ønsket..?

4. jc_loves_u

jc_loves_u Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Ser jo filmmessig lovende ut!

Dette ser jo filmmessig ganske lovende ut. Selvom jeg likte teaseren bedre da, men traileren er jo ganske bra laget den også da!

Som noen tidligere har nevnt, så synes jeg også det er dumt med så mye banning og skittent prat, ihvertfall i traileren, men håper filmen i sin helhet ikke flyter av slikt! De bilsekvensene var kule synes jeg og våpnene så ekte ut. Kameraføringen var også ganske bra og i sin helhet så ser jo dette lovende ut. Skuespillet i traileren kunne virke litt innøvd, men i sin helhet helt greit (eller kanskje det bare virker sånn utifra dialekta)! Selvom banningen og sexklippet gav meg litt avsmak og mindre lyst å se den, så skal jeg no få sett denne og håper da selvfølgelig at den når over mine forventninger :)
    Dere skal også ha ros for effektene!

Stå på videre, ser ihvertfall fram til filmen kommer ut!

5. effortfilm

effortfilm Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    mååå seee nåååååå :cry:

6. AzzKicka

AzzKicka Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Musikken du hører i Traileren er filmmusikk fra henholdsvis Con Air og Face/Off. Vi har for tiden en komponist som jobber med filmmusikk til oss. Så i den ferdige filmen vil det kun være egenkomponert musikk :)

7. McLloyd

McLloyd Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Likte også traileren..Masse flotte scener..og kul filming, (Spesielt fra siden av bilen)..Og zoomingen mot sniperen.
    Angående banningen: Jeg er selv født og oppvokst i NordNorge så la ikke så veldig merke til det, er jo sånn vi snakker...hoho 8O

Ser at denne tråden snart er et halvt år gammel, så av litt nysgjerrighet lure jeg litt på hvor det blir av filmen? For vet jo at den er ferdig.. Leste også at dere kun skal selge filmen og ikke fri nedlasting?? :cry: Når kommer DVDen til salgs og prisen på den??

8. AzzKicka

AzzKicka Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Åpne Sår DVD

Hei McLloyd,

Hyggelig at du likte Trailern. Driver nå og jobber litt med en DVD utgave av filmen. Den vil innholde masse ekstramateriale som blant annet:

- Behind the Scenes
    - Bloopers
    - Trailere og teasere
    - Stillbilder fra produksjonen
    - Production notes
    - Film fra premiere visningen som vi hadde i Vardø
    - Kommentar av folkene bak filmen
    - mm.

Regener med at DVD vil bli utgitt i starten av november, den vil koste 150kr og kan kjøpes på vår hjemmeside dollarbros.com.

Hilsen Kai

9. makketota

makketota Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ser ut som linken har dødd ut..

10. McLloyd

McLloyd Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takk for svar Dollarbros!

Gleder meg til dere får lagt ut DVDen for salg. Stå på og jobb utta helsiken. hehe

11. McLloyd

McLloyd Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Salg i november ja..helvetes rognan hehe...

12. agenten

agenten Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    søstra til kompisen min er med i izzat 8) :D :twisted:

Del denne siden