Ønsker å hjelpe samt hjelp =)

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Dollars, 20 Aug 2007.

1. Dollars

Dollars Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Heisann!
    Jeg begyner på Vancouver Film School i Mars, men intil da har jeg ekstremt lite å gjøre. Jeg holder til i Drammen området og jeg ønsker å få litt mere erfaring innen film. Jeg har drevet mye med foto og jeg kan vel litt om film. Det jeg ønsker er å jobbe med hva som helst innen film for å få en feeling på hvordan ting foregår. Jeg er villig til å jobbe helt gratis. Orker bare ikke å sitte hjemme og ikke gjøre noe!
    Hvis det er noen i oslo området som har et seriøst prosjekt og trenger en AD, Runner, DP eller hva en det måtte være så er jeg tilgjengelig på E-mail

Mvh
    Joachim Aschim
    Aschim@gmail.com

2. ZtilongZ

ZtilongZ Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hva med å høre med TVDrammen?

Ellers, er jeg med på et morsomt prosjekt om du har noe på lager jeg!
    Bor i Lier selv, just shout!

3. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har du gått på Danvik? Evt. kjenner du til Danvik? De er på langt nær så WAY UP THERE som skolen du starter på i mars - men det kan godt være du blir en ressursperson om du kommer i snakk med de riktige folka.

Ta kontakt med Marie på kontoret der, så kan hun sikkert hjelpe deg med å komme i snakk med de riktige folka - jeg aner ikke hvem som jobber der som filmlærere nå..

Det flommer over av elever på filmlinjene/skuespillerlinjene som er gira på å få gjort noe. :)

4. Dollars

Dollars Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Takk OlaHaldor, Så siden den, den var nais den :)
    Ja jeg må få hørt med de om de trenger noe hjelp, Er du fortsatt bosatt i drammen eller?
    Kunne du tenkt deg å kanskje samle litt folk fra drammen og prøve å fått igang et lite prosjekt, kanskje legge det opp her og virkelig innføre drammen som norges kulturby :)

5. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Beklager sent svar - tror denne tråden kom bort blandt mengden - nei - er ikke bosatt i Drammen lenger. Flytta til hjemlige trakter for å jobbe med paps en stund - men tar turen til Trondheim i løpet av et års tid tenker jeg, om jeg ikke får meg noe spennende greier i Oslo.

Del denne siden