Ønsker kursing i filming med speilrefleks - Oslo

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av Turbotex, 27 Sep 2010.

1. Turbotex

Turbotex Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg er en kreativ pjokk på 32, akkurat fått meg Canon EOS 550d og er ekstremt sugen på å lære mer om filming med speilrefleks. Kan en god del om film generelt, har imac med FCP og after effects og filmet et par ting med større kamera som P2 og Ex1/ex3. Har jeg gått ett år på Idèfagskolen i Tønsberg på mediedesign der film var en stor del av kurset, men mangler endel kunnskap om filming med disse små vidunderne.
    Har seff trålet nettte opp og ned(nofilmschool samt andre sites) men ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med noen som har god peiling på det å filme med disse kamerane. Da aller mest innstillinger på kamera(ISO etc) og litt om basic lyssetting på filmsett. har aldri tatt i bruk manuelle innstillinger på et fotokamera før nå.
    Noen som trenger en hjelpende hånd mens ute å filmer? Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan finne et kurs over et par dager?
    Blir meget glad for tilbakemelding, så glad at jeg vurderer å spandere et kakestykke på den som peker meg i riktig retning

kan også nåes på mrholtedahl@gmail.com

2. AndaRockaz

AndaRockaz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Ønsker kursing i filming med speilrefleks - Oslo

Desverre så tviler jeg på at det finnes noen kurs som spesialiserer seg kun på filming med dLSR (speilrefleks). Men du finner sikkert mange kurs på nettet og i den ekte verden vis vi kan kalle den det som handler om ISO og blenderåpning. Dette da litt mer retta mot foto, men mye av det samme gjelder.

Lykke til ;D

3. vgjr300

vgjr300 Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

eg trur youtube har mye bra tutorials.

Vic

4. martinbremnes

martinbremnes Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Sjekk fotovideo.no. De arrengerer mye workshops og de har hatt en del om DSLR filming i det siste.

Del denne siden