Ønsker tilbakemelding på ny nettside

En tråd i 'Reklame !' startet av dilorko, 28 Des 2009.

1. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Siden en sånn post allerede er laget, så kan jeg komme med et bidrag på nettside, jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på design, ikke innhold ettersom innholdet ikke er startet på nesten enda...

www.linselus.wep.dk

Jeg har brukt et template, ettersom da jeg slipper å bruke tid på koding...

- Dilorko

2. Blaasmo

Blaasmo Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Først og fremst skrives det offisielle, ikke offissielle.

Jeg synes headeren din funker fint, men det virker som plutselig det blir grått. Da ble det bare veldig stygt. Jeg anbefaler deg å fortsette samme som headeren, gjennom hele containeren (bakgrunnen) din.

Det første som møter meg når jeg åpner nettstede, så ser jeg linselus logoen, og den er forsåvidt grei den. Men jeg skjønner ikke hvorfor du trenger å ha med " Linselus! sitt offisielle nettsted". Har dere en stor fanskare, som lager masse uoffisielle nettsteder om dere?
    Jeg som seer synes hvertfall det blir veldig teit, selv om det kanskje høres kult ut. Tilbake til logoen, det er dårlig oppløsning på den, virker veldig uproft. Fonten er helt grei, men den er lite kreativ, og jeg skjønner ikke hvorfor L`en og I´en skal henge sammen?

Det andre jeg ser på nettsiden er bloggen, og jeg vet ennå ikke hva dette handler om. Er det et nettsted som mobber linselus, er dere en gjeng linselus, er dette det offisielle nettstede til linselus klubben? Hadde jeg vært en vanelig seer, hadde jeg dratt på sekundet. Det vil vell ingen oppnå. Kom heler med hva dere vil, hvem dere er og hva dere har å tilby. Prøv kanskje å formidle dette gjennom headeren?

Så har dere det stygge tingene på siden da, fargen er utrolig stygg. Og det er helt ubrukerlig ting. Det eneste jeg finner interessant der er søkefeltet, dette minner meg om en Piczo side, fint er det hvertfall ikke. Prøv å gjøre ting litt mer minemalistisk, og tenker deg om to ganger før man legget det ut. Du kan spørre deg selv, er det virkelig dette jeg vil formidle? og vær selvkristisk.

Nå ble det veldig mye negativ her, men jeg synes ikke det er så veldig fint heler. Prøv å gjøre noen enkle grep, så blir det mye bedre:)

3. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takker for tilbakemelding, tar dette til meg og vil jobbe videre på siden etter dette...

- Dilorko

4. Krsk0

Krsk0 Citizen

Hei,

Det første jeg reagerer på er at siden ikke gir meg det jeg ønsker. Jeg vet ingenting om "firmaet" ditt, men regner med at dere tar oppdrag?
    Er jeg en artist å leter etter noen som kan lage musikkvideoen min. Det første jeg ser etter er ting du/dere har laget før, ikke om dere klipper i Final Cut eller Pinnacle studio 10.
    For min del finner jeg ingen nyttig informasjon på websiden. Bloggen er i tillegg full av skrivefeil.

Ellers sier jeg meg enig med det Blaasmo sier.

Beklager at det kom mye negativt fra meg også, men ta det konstruktivt.

5. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tar det konstruktivt, vi har vært 4 stykker på hjemmesiden, mesteparten startet med planlegging, og jeg måtte lage alt... da ble det workflow først, men nå har vi en side hvor det står ting... Bloggen er full av skrivefeil...

6. -Even

-Even Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan jeg tillate meg å spørre hvor du fant templaten? :) Trenger kansje en template selv etterhvert og kansje du hadde det fra en side med mange?
    Å er det wordpress du bruker til administrasjon?

7. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Templatet heter mystique, og er et templatet du finner i den standard add a template i Wordpress, jeg bruker wordpress til alt..

- Daniel

8. Kim Lopez

Kim Lopez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vi tilbyr en rekke tjenester, men vi er foreløpig bare “amatører”, vi lager ikke verdens beste videoer, men vi gjør det litt bedre enn brukbart.

Dette må dere ta vekk med en gang! Det er jo som å si på et jobbintervju "Jeg klarer sikkert å gjennomføre stillingen, men jeg kommer ikke til å jobbe noe bra, kanskje litt bra, men ikke bra i det hele tatt!!"

Bytt heller ut med noe lignende:

"Vi tilbyr en rekke tjenester innen videoproduksjon, selv om vi er nyoppstartet holder vi høy standard og øker statig vår kompetanse innen dette felt! Sammen kan vi levere det produktet du/dere er ute etter!"

9. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tusen takk...

10. Krsk0

Krsk0 Citizen

Du må legge ut videoer, det holder ikke for meg at dere har "høy kompetanse".

11. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jobber med en video page nå, skal bare fylle inn det siste.. Vi har heller ikke så veldig mange referanser enda, men etter nyttår blir det noen referanser, siden da har vi en del prosjekter på gang..

- Dilorko

12. Krsk0

Krsk0 Citizen

Sjekket akkurat siden, og synes det er synd at det fremdeles ikke har kommet noe relevant informasjon.

Hvem som er i ungdomssamfunnet, eller hvem som har planlegger et spillefilm finner jeg totalt uinteressant.

Noen tips:

Slett det dere har på siden, og lag noe helt nytt.

Lag en helt enkel side som du embeder videoer til. Husk å ha med kontakt informasjon, og hvordan jobber dere gjør.
    Det kan samtidig være smart å sette opp en ekstern blogg (enkelt design), hvor dere skriver om hva som skjer innad i firmaet.

Lykke til :)

En liten ting til: Hvor retweeter dere, dere selv på twitter?

13. Haugsdalen

Haugsdalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kanskje lage en reklamefilm om dere selv? :) Dette vil gi de som etterspør mye informasjon hvordan dere arbeider og hva resultatet kan bli.

14. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det skjedde fordi vi brukte 3 twitter-brukere i twitterklienten, jeg skulle retweete på min account, men det ble Linselus! acounten...

Takker...

- Dilorko

Del denne siden