100% MSN messenger hjemmevideo!!! weeeeeeeeee

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Remi, 15 Feb 2005.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg utrykker ingen mening jeg! Legger kun fram forslag fordi jeg mener noe må gjøres hvis dette forumet skal ha noen fremtid!

2. KUDi

KUDi Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det er iallefall min mening at folk må tåle hard kritikk, men at de som gir kritikken gir den rettferdig og tenker litt før de legger fingrene på tastaturet :wink:

3. Kyrre

Kyrre Citizen

Det hørtes fornuftig ut KUDi.

4. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Enig med KUDi

5. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg er også enig!

6. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dere angrep han som han var Steven Spielberg som sløste på talentene sine, eh...?

Han lagde videoen til oss som en gave, og dere trampet på gaven foran han. Kan dere ikke si noe pent om gaven, så ikke si noe.

7. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hmm, du sier noe :oops:
    Håper ikke remi føler seg for mye mobbet.....
    Jeg baklager til remy hvis jeg har sagt noe støtende til deg remi.

8. Kyrre

Kyrre Citizen

Tja, en legger filmer ut her for å få tilbakemelding, eller hva? Hadde dette vært en gave (?) skulle remi lagt filmen under "Generelt" - og skrevet at det var en gave? Jeg tolket da filmen mer som en humor greie, med humor som ikke var etter min smak, - med en hilsen eller to til slutt.

9. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    fikk ikke sett den jeg =(

10. agep

agep Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det jeg legger i det er vel at han bare ville presenter seg selv.. Det virket ikke som om han fisket etter tilbakemeldinger i hvordan kameraføring er, eller bruk av farger osv. så hvorfor ikke bare ta det som det er .. en liten presentasjon :D Synes mange her inne lager stormer i et vannglass.

11. andy

andy Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ok jeg vet ikke hva den film tingen eller hva det nå var, var for noe. linken funka ikke. men dette er da et offentlig forum hvor folk kan poste hva de vil så lenge det er innenfor reglene her. om DU som enkelt person ikke liker det, så er vel det ditt problem? dette er ikke personlig ment til noen, men jeg syns det var fælt til kritisering på alt annet enn konstruktivt nivå her på denne posten. og ikke bare kritiseres det om hva som blir lagt ut, men også hva personen skriver. hvis jeg vil skrive weeee så skriver jeg det, uavhengig om jeg er 90 eller 8.

uansett, og da snakker jeg uten å vite hva som blir kritisert, så synes jeg dette virker FOR usaklig.

btw, definer hard kritik? er det å argumentere for hvorfor du synes noe er dårlig? eller bare å pumpe ut med hvor mye du ikke liker det?

12. PkFrK

PkFrK Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Remi, du Remi

Remi, jeg ser jo at du ikke er særlig stor, og at du lærer å motta kritikk på en litt annen måte i fremtiden er et faktum.

Jeg angrep deg jo ikke, understreket gang etter gang at dette var kritikk, ikke mobbing. Hvis du ikke forstod det, så kan vel ikke jeg gjøre noe med det?

Men du la den under en post som er egnet for tilbakemeldinger, jeg gav deg en tilbakemelding, om du liker den eller ei er opp til deg, men ta all kritikk til deg, og lær av dine feil.

Filmen var jo filmet på webcam, en hel film basert på webcam blir jo fort litt elendig for å si det slik, du hadde vel ikke tankene at du ikke ville motta hard kritikk for denne filmen?

Det virket også som om du ville presentere deg selv, på en slik måte at alle skulle legge til deg på MSN listene sine, og du brukte unødvenig mange fjortis ord i filmen ( d.v.s. overdreven bruk av smileys og z'er ex: koz og klemzzzz =)).

Mente ikke å mobbe deg som person da Remi, det gjorde jeg jo ikke heller, jeg kritiserer en film jeg ikke syns var egnet materiale for denne siden. Jeg ba deg jo til og med slette filmen før det ble noe stort nummer ut av dette! Nå har du jo dummet deg helt ut! Prøvet bare å hjelpe, men det første du gjorde var å angripe meg som persom, en smule teit gjort.

Konklusjon: Jeg forstå ekstremt fint at du ikke kan være mye eldre enn 12 år, siden du mottar kritikk på en høyst banal måte. Filmen har ikke noe her å gjøre. Punktum!

Og forresten:
    Kritikk trenger ikke være negativt, alt som har med saklige tilbakemeldinger på film og annet er kritikk. Hard kritikk sier seg selv, men hvis du trenger det sort på hvit, så betyr det enkelt og greit kritikk så appelerer litt mer aggressivt enn annen kritikk

13. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg skjønte ikke pointet med den! den Sier jo ikke åssen du er! den Presenterer deg ikke!! Var bare en liten sak med forskjellige klipp i som jeg syns var drit flau, grunnen for at jeg sier det har ikke noe med alderen! men det som jeg syns er teit nå er at du klager på at du er LITEN, det er faktisk GANSKE teit, jo yngre jo lengre tid har du på deg!!

Men når du først skal legge ut noe som du skal ha tilbakemeldinger på så gjør noe ordentlig! ikke lag webcam filmer osv! jeg syns det var flau rett og slett, var ikke min humor vis det var noe humor idet! :?

14. mott

mott Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hva har jeg gått glipp av???? :roll:
    *Host host, hater å være syk!*

15. Tom

Tom Administrator
    Forumleder

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    135
  16. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jajajaja??? "jeg liker ikke hvordan du ser ut", "ikke gå med lue inne"???

ja vel??? hvor da? HÆÆÆÆÆÆÆÆ?`og foresten. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

17. Amatør XXL

Amatør XXL Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    :?: Er det forbudt på hele forumet, eller bare på tilbakemeldinger?

Er det forbudt å legge ut introer og logoer for firmaet?

Er det ikke lov å reklamere for seg selv?!!!

18. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    min bortjagelse

19. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Din bortjagelse? det er ingen som har bedt deg om å dra til Helvete heller da!!!!!

Men du ba jo om det, du la jo den ut på internett og lot folk se den, Skyld deg selv!!! Vi har ikke jaget deg bort, men det er du som oppfører deg teit fordi du er 12 år, det er det som er teit heeer!!

20. PkFrK

PkFrK Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Offda

Remi, du minner meg om en eks kompis, bit i deg de orgdene, EKS-kompis. Han sutret hele tiden om at han følte seg utstøtt, selv om vi ikke støtet han ut, han tok heller ikke imot kritikk, men var heldigvis voksnere enn deg i oppførselen.

Men du derimot, du skal ikke angripe personene eller kritikken, skal du si noe tilbake, kritiser det, ikke angrip det uten grunnlag for det.

Hvis du føler deg støtt ut, er det ikke vårt problem, for ingen her har bedd deg om å dra deg bort, du må jo tåle hard kritikk på en så idiotisk video, og om jeg skal være den første til å si det, så har du ikke noe her å gjøre hvis du ikke finner deg i reglene her på siden, og ikke tåler kritikk.

Forstår ærlig talt ikke hvordan du kan ha vært moderator, du oppfører deg ikke helt voksent.

Skjerp deg, Remi, for din skyld.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden