2 prosjekter med rask oppstart!

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av prosjektlederen, 23 Jan 2010.

1. prosjektlederen

prosjektlederen Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei,

Jeg har to små oppdrag fra to partnere av meg:

1. Et kontor på Lysaker ønsker å bygge et enkelt greenscreen rom for å ta opp produktvideoer (presentasjoner). Jeg så en liten video som virker bra her og vil ha samme "rigging": [ame="http://www.youtube.com/watch?v=yY4I4K4tXdw"]YouTube- Videomaker - Setting up a Green Screen[/ame]

Dvs: Jeg ønsker pris på montering og leveranse av da 2 stk softlights (som går mot selve lerretet), grønt lerret (gjerne med bakstativ), og et godt lys til selve "objektet". Utstyret kan gjerne være brukt, og helst slik at det kan kobles til vanlig "kontorstrøm" (kobles via dimmere eller noe på flere kurser?)

Somsagt vi trenger en hyggelig pris (all inclusive) på denne tjenesten. Prosjektet har ikke "veldig mye penger", men er det noen som har ekstra utstyr stående, og god kompetanse så er det supert!! Kan også selvfølgelig kjøpe utstyret nytt selv, og da har jeg fått anbefalt "CowboyStudio" sine lys og lerret via amazon, men trenger fortsatt en som har god peiling på rigge biten..

Dersom oppsettet blir "bra" har jeg faktisk en venn av meg som ønsker samme oppsett på en annen lokasjon (Nesodden).

Kamera som skal brukers er mitt eget Sony HDR-SR12. Dvs. det er ikke et proffmiljø, men mer enn "amatør". "Semipro" er vel resultatet vi ser etter -uten å ta i bruk proff utstyr! :)

Filmen(e) skal være av en konfransier som dukker opp uten grønn alpha kanal for å presentere "underliggende screenshots av produkter / tjenester".

2. "Nesodden" prosjektet trenger en flink film kar som kan hjelpe til med klipping, filming, og konvertering til "nettvideo" (FLV / MP4 standard), og jobbe på Mac (Final Cut Express / Studio). Personen må ha tilgang til eget kamera og videotripod etc, men det holder fint med amatør kamera (som feks mitt Sony HDR-SR 12 holder i massevis. Så et tilsvarende kamera er bra nok, men må støtte full HD 1080p)

Her skal en konfransier filmes mot "hvitt lerrett" og en "kritt tavle" (forelesninger).

Vi vil ha en selvgående filmkar som liker å få til gode prosjekter. Dersom dette er tilfelle med deg er det MYE jobb over tid! (Og selvfølgelig grei betaling da).

For begge prosjektene gjør følgende:

Prosjekt subject = "greenscreen" - Send en mail til prosjektlederen@gmail.com med totalpris for da 3 x lamper, og ferdig rigget greenscreen på Lysaker (rett ved togstasjonen). Gjerne link til utstyret / ustyr produktsider (dersom det selges nytt). Oppstart: Umiddelbart

Prosjekt subject = "Nesodden film & klipping" - Send en mail til prosjektlederen@gmail.com med timeprisen din inkl en CV som viser "kunnskap". Gjerne linker til smakebiter (filmer du har lagt på nett / youtube etc). Oppstart: Innenfor ca. 2-4 uker.

Tusen takk!!

:)

Del denne siden