2 stk prosjekt på gang.

En tråd i 'Musikk' startet av Ryan, 25 Mar 2010.

1. Ryan

Ryan Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  2. Threethumb

Threethumb Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Låt 1 var veldig bra. Det er noe jeg ikke helt kan sette fingeren på, men noen steder er det noen små instrument toner som dreper litt av det episke. Mot slutten ble det borte og det episke slo skikkelig til, helt til slutten hvor det stoppet veldig brått og det hørtes ut som det var ett instrument som sto igjen og hang.

Låt 2 starter med et brak, og jeg likte det. På denne hørte jeg ikke det samme som drepte det episke. Den holder stemningen veldig bra etter min mening og jeg klarer lett å leve meg inn i storslagenheten =D

Dette er laget på et midi-keyboard antar jeg?

3. Ryan

Ryan Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Takk for lytten

Låt nummer 1: Grunnen til at lydene sto igjen er fordi låta ikke er ferdig. Det blir bedre i neste versjon av den. Akkurat nå har jeg konsentrert meg om Harry Potter themet.

Låt nummer 2 (Harry Potter): Tusen takk. Dette er en låt jeg har jobbet mye med. Er en del som har sagt at de stemmer på meg for å være komponist til Deathly Hallows! "Cool. Ryan for composer for Deathly Hallows You have my vote".
    Noe som er rimelig fett i grunn..

Hør gjerne den versjonen som jeg legger med en link til nå. Den er rundt 5 minutter, og MYE bedre!

Harry Potter!
    http://ryan.tronder.net/00.Scores/Ryan - Harry Potter Variation 15.mp3

4. TrendyMessiah

TrendyMessiah Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Nå lager de fleste musikk i dag på keyboard, midi eller ikke. Det meste ligger på dataen i dag.

Men bra musikk som alltid Ryan.

Del denne siden