2 verdenskrig arbeidstittel: Tyskertøsa

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Bergand, 7 Feb 2011.

1. Bergand

Bergand Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg er igang med en film om 2 verdenskrig. Jeg er nå i teambuilding uka hvor jeg trenger å samle et team som vil fungere bra sammen i stressende arbeidsdager.

Jeg trenger en kameramann som kan ibruk et XH A1 med 35 mm adapter og 50mm linse.
    Trenger også to lydteknikkere på sett.
    Prodasser kan man aldri få nok av.
    Og sist men ikke minst lysansvarlige.

Jeg trenger å vite om noen er interesserte i å kunne legge av seg et par dager i perioden 1- 10 mars. ( Dette er vår innspillingsperiode) vi kommer til å skyte hver dag, men det er fullt forståelig dersom folk har andre oppgaver om dagen med eventuelt skole osv.
    Derfor håper jeg på mange nok er gira på å kunne bidra litt så det ville bli mindre stress for hver og en av oss.

Her er en trailer av forrige film jeg regisserte, og resultatet ble enestående. Målet med dette prosjektet er å overgå dette igjen.
    http://www.youtube.com/watch?v=WHR6VbWvtKM

Ps. Produsenten vår har indirekte trukket seg tilbake fra ansvaret, det etterlater oss i en liten knipe ettersom det er en del leieavtaler og søknader som må gjennomføres før første innspillingsdag. Hvis noen ville ta seg ansvaret for å hjelpe oss ut av denne knipen ville det også vært strålende. Dette er dessverre et ubetalt jobbtilbud, men filmen skal vises i Drammen, Tønsberg Horten og Moss for privatvisninger, samt mediedekning. reiseutgifter, mat og opphold vil bli tilrettelagt for dere.

Dersom dere er interesserte vennligst kommenter under denne posten, og jeg vil kontakte dere så fort jeg kan.
    Mvh
    Anders Berg

2. Boblesaft

Boblesaft Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: 2 verdenskrig arbeidstittel: Tyskertøsa

Stemmer, dette leste jeg om i en artikkel en gang.
    Det er bare å ta kontakt dersom du vil ha noen til å komponere filmmusikken. Du kan lytte på noe av det jeg har laget her: http://www.nrk.no/urort/artist/dancleverhill
    Melder meg mer enn gjerne gratis, ettersom jeg gjør dette for læringens skyld (boblesaft at gmail.com).

3. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: 2 verdenskrig arbeidstittel: Tyskertøsa

Send meg en mail, så sender jeg deg CV`en min.
    stiansve at hotmail.com

Del denne siden