3D-arbeider

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av fanzypantz, 9 Nov 2010.

1. fanzypantz

fanzypantz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har vert borte fra dette forumet litt og vert og prøvd forskjellige ting innen media, og jeg har lyst å prøve meg litt mer på film. I tiden jeg har vert borte har jeg jobbet en del med 3D modelering osv. vet ikke om mange her vet noe om det men jeg legger ut litt her :)

Dette var ett av mine første store prosjekt, jobbet litt med det og la det vekk en stund, og tok den oppe igjen etter en stund. Og ja dørhåndtak mangler, la merke til det etter jeg hadde sagt meg ferdig med den
    Vis vedlegget 174
    Vis vedlegget 172
    Dette var min første modell der jeg gjorde modelering, UVing og texturering helt alene uten tuts(stolt)
    Vis vedlegget 173
    Her er min siste øvelse.
    Vis vedlegget 175

2. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: 3D-arbeider

Dette ser virkelig bra ut!

Interessert i fremtidige filmprosjekt? :D

Sist redigert: 9 Nov 2010
  3. fanzypantz

fanzypantz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Joa har jo lyst å jobbe litt med film og sånt. men jeg har ikke holdt på så mye med det. dvs Sinnataggen som jeg la ut her, er min 3. film jeg har laget selv(med andre).
    Animasjonsfilm eller 3d composition har jeg ingen erfaring med i det hele tatt.
    Fortsatt en newbie innen CGI og Film(med litt kunnskaper).

Men jeg blir hemmet litt av at jeg går på vanlig allmen 2. året og må ta opp matte igjen+byttet til japansk som privatist Xp

Skal begynne å gå på medieverksted på Kilden i Arendal, og hvis det er noen som vil være med å lage film så hadde det vært kult :)

4. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Pent. Ser ikke ut som du trenger dørhåndtak til bilen, når den ikke har dør heller. ;)

Jeg har gjort litt forskjellig 3D, hovedsaklig for illustrasjon i informasjonsfilmer. Jordkloden bl.a. og en illustrasjon over et fabrikkområde hvor en bedrift har drift flere avdelinger.

5. fanzypantz

fanzypantz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Hey du er jo på 3dhue au Olahaldor. Making off om den jordkloden var heftig :p
    Jeg har samme brukernavn der au.

Del denne siden