5D Mark II eller Mark III?

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av Ingarrefilm, 11 Jan 2013.

1. Ingarrefilm

Ingarrefilm Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg har tenkt å oppgradere fra mitt gamle 550D og vil nå gå for et fullformatskamera som jeg kan ha i LANG tid framover.
    Jeg har bestemt meg for et 5D, men vet ikke om 5D Mark II er for gammel, eller Mark III er overpriset.

Noen som har erfaring med disse kameraene?
    takk :)

2. dipol

dipol Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Sv: 5D Mark II eller Mark III?

Hei!

Ville bare minne om at Canon 6D akkurat har kommet ut. Det er koster litt under 17 000 kr med bare kamerahus, noe som setter den midt mellom prisen til 5D Mark II og Mark III. Videokvaliteten ser jo ikke så verst ut heller! Kamerakroppen er mye mindre enn på 5D kameraene, noe som er et pluss for noen.

Men, hvis du ikke har mange Canon linser ville jeg ha gått for et Panasonic GH3! Bedre kvalitet og billigere linser! Kamerakroppen koster jo også bare 9995 kroner, så du har råd til batterigrep, og noen gode linser!

6D:

Canon EOS 6D vs 5D Mark III Hands-on Comparison - YouTube

Canon EOS 6D Kamerahus 20,2 Mp, fullformat, GPS3, WiFi - FotoVideo

GH3:

DMC-GH3 | PRODUCTS | LUMIX | Digital Camera | Panasonic Global

Panasonic Lumix DMC-GH3 Hands-on Preview: Digital Photography Review

Panasonic Lumix DMC-GH3 16Mp, Avanserte Full-HD videofunksjoner - FotoVideo

-Dipol

3. DovydasMiliauskas

DovydasMiliauskas Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Sv: 5D Mark II eller Mark III?

Har hatt 5D Mark III i litt over eit halvt år no, og eg kjøpte det då det kosta 28.990, altså eg gjekk på ein kraftig smell. Men det gjorde ikkje så alt for mykje, for det som avgjer om noko er verdt pengane er om ein nyttar utstyret rett. Eg kjøpte 5D'n av samme grunn som deg. For å gå frå APS-C croppa 60D til eit fullformat 5D. I løpet av 6 mnd har eg tatt ein god del bilder for andre, og produsert litt film, som då gjer at eg kan tjene pengane eg brukte på kameraet opp att.

Som du skriver, så ønsker du å ha det i lang tid framover. Då synast eg at du bør gå for 5D Mark III for det er eit ekstremt godt kamera frå Canon. Men om ein berre lagar filmar for moro skuld, så kan det hende at ein GH3 hadde vore det rette valget. Eg har ikkje vore borti EOS 6D, men den verkar litt overprisa for det du får ut av det.

Det som eg liker med 5D Mark III til video, er hodetelefon inngang, og at du kan sjå lydnivåane og styre lyd under opptak. Kameraet lar deg også ta fotografier under opptak, men då stoppar filminga i ca 1 sekund. Kan vere veldig bra om ein filmar dokumentar eller bryllaup, og ønsker eit fotografi i RAW midt i opptaket. Det er ikkje ofte ein får tid til å bytte modus, endre innstillingar, og tilbake før ein har gått glipp av situasjonen.

Tenk litt framover i tid, og tenk om du kanskje kan tjene pengane opp igjen, dersom du kjøper ein 5D Mark III. Dersom du ikkje tenker deg den vegen, kan du selvfølgeleg plukke opp ein av dei siste 5D Mark II, sidan den no er ute av produksjon. For det er jo tross alt eit fantastisk kamera.
    Eit VELDIG godt råd, er om du har 24.000 klare til å kjøpe ein 5D Mark III, så bør du vente på eit helgetilbod, eller påsketilbod frå Fotovideo. Eg tabba meg ut, og kjøpte det til 29.000, då det 5 veker seinare kom ut på tilbud for 24.000 med eit 24-105 f/4L IS objektiv. Eg var sånn passe irritert, men det kan du sikkert tenke deg :D

Del denne siden