Aditech Intro/Logo

En tråd i 'Introer og logoer' startet av clarion, 20 Sep 2004.

1. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei,

Leika meg med A:M og LE etpar timer i dag :)

Hva synest dere om logoen ? (1Mb)

MVH
    Tor-Bjarne

2. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Ok, nå skal jeg være helt 100% hva jeg synes. Det var jo litt fin liksom, men tenkte veldig seint 80`tallet/tdilig 90`tallet når jeg så den. Tror kanskje det var musikken og kamera-bevegelsene som gjorde det.

3. mott

mott Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg fikk også en sånn 80talls/90 talls feeling

4. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Coolt :) , jeg er altså litt sånn "retro" på kjøpet ? :p

5. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    hmm... kanskje ikke stilig retro da, men hvis du jobber med den og utvikler den litt, blir det sikkert kjempe fint.

6. Kyrre

Kyrre Citizen

Jeg syns introen var lekker, det eneste som ga 80/90 talls følelsen var musikken, som du kanskje burde vurdere å bytte ut.

7. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ojojojoj, denne var 80-talls så det holdt!

8. SHR

SHR Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Uten å komme me konstruktiv kritikk, vil jeg bare si at jeg syns den var teit..

9. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Eh.. :) hva da? musikken ? Logoen ?, fortsettelsen ? eller hele greia ?

Og... hva er åttitall ? , litt usikker jeg hmm...

SHR ???? Hva var teit ? hehe .. hele greia ? jaja, "bæng-bæng"

MVH
    Tor-Bjarne

10. Kyrre

Kyrre Citizen

Det eneste som ga 80 talls preg var musikken.

11. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takker for konstruktiv kritikk Kyrre, ja jeg er enig vedr. musikken vel jeg kjøpte Backtraxx fra digitaljuice, og ... vel... , jeg smekka på første track med noe heavy greier, vel jeg leika meg somsagt så det ble som det ble :)

Jeg dreiv å testa ut material effector i A:M, samt at jeg testa BorisFX Light zoom, en som så klippet (og tja likte det) ville gjerne at jeg laga logoen for hans firma med samma effekten, hmmm, vel han er jo snart 60 og har drivi i bransjen noen år, så kansje han er litt åttitals han og ? :) velvel jeg har det morro og skal (dersom jeg tør) legge ut den vignetten også ;)

MVH
    Tor-Bjarne

12. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei igjen

Det jeg sa var ikke ment som en fornærmelse da, selv om enkelte tok det opp slik...

SHR's kommentar skal du bare se bort fra. Den var unødvendig. Liten vits i å rakke ned på folk på den måten.

Det som jeg synes gjorde dette 80-talls var musikken kombinert med effekten med mange logoer som fikk det til å virke sånn.

For å komme med noe konstruktivt... Partiet 00:04 - 00:06 (der teksten kommer nærmere) står ikke helt i stil til resten du har laget. Det partiet gir et litt mindre profesjonelt preg enn om du bare hadde klippet det vekk. Resten er greit nok laget. Bra at logoen faller til bakken på slutten i stedet for at du fadet til sort.

Du skal legge den andre ut om du tør? Klart du må gjøre det, her er det ingen som biter. Selv om vi som er her har en tendens til å si ting vi mener rett ut så er det ikke meningen å skremme bort folk.

Men det er vel bedre å si det rett ut , enn å gå rundt grøten?

Kyrre, du er 16, jeg er 26, jeg har opplevd 80-tallet og husker helt klart denne effekten (00:06 - 00:08 ) fra musikkvideoer som gikk på Super Channel. Så da blir det vel litt feil å si at det eneste som er 80-talls er musikken?

-Kjetilr (som fortsatt synes den er 80-talls)

13. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Der er jeg enig med Kjetilr, og jeg var til og med for liten til å få med meg 80`tallet.

14. SHR

SHR Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg sier min mening. Dere sier deres. Denne introen falt ikke i min smak. Det i begynnelsen er Ok. Helt vanlig.. Men Det med at bokstavene beveger seg mot skjermen, så tilbake for så å multiplisere seg.. Det var det jeg ikke likte. Musikken var ellers en blodharry musikk fil som du sikkert har funnet på samples. Den kunne du også ha spart deg for.

15. Kyrre

Kyrre Citizen

Hrmf.. jeg tilbrakte hele to år me me hockeyer og Wham... :roll:

Hadde du påtatt deg bryet å lest clairons post hadde du oppdaget at han selv har komponert musikken, så gi han litt credit.

16. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skjerpings nå, SHR

Nå tar jeg på meg administratorhatten igjen...

Hvis du ikke kan komme med noe annet enn utskjellelser og direkte fornærmelser så er det vel like greit at du lar være å si noe?

-Kjetilr (Administrator)

17. SHR

SHR Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hva? Skal man ikke komme med kritikker? Er det slik at alle legger ut filmer/klipp/introer osv. for å få skrøyt? Er det slik det fungerer?

18. bj0rn

bj0rn Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    SHR: Nei, men du er jo nødt til å være saklig og dersom du kommer med kritikk må du begrunne den!

For å kommentere introen, så var den bedre enn hva jeg noensinne vil klare å lage (er ikke akkurat noe flink med slike ting), men må si meg enig med resten av gjengen ang 80-talls feelingen. Ellers synes jeg den var helt grei, bortsett fra 04-06 sek der skriften går frem og tilbake, ble litt teit bevegelse. Men introen har absolut potensiale, bare stå på du... :)

19. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    SHR : Det er forskjell på å komme med konstruktiv kritikk og bare å si "Den er teit" eller "som du sikkert har funnet på samples" .

Har du ikke noe fornuftig å si er det like greit å ikke si det.

De fleste som legger ut bidrag på forumet ønsker å få moden kritikk, ikke bare "den er teit" slengt opp i trynet. Hvordan skal de da greie å forbedre seg hvis man ikke forteller hva som er teit.

At du synes den er teit må du så klart få lov til å synes, men skal du mene det offentlig så kom ihvertfall med en begrunnelse på hvorfor du synes den er teit.

20. agep

agep Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg likte særdeles godt måten logoen startet på/bokstavene dukket opp på :D det må du ikke endre på :D

Del denne siden