Aditech Intro/Logo

En tråd i 'Introer og logoer' startet av clarion, 20 Sep 2004.

1. SHR

SHR Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Ved min forrige post, ville jeg henvende meg til min andre post "Kjetilr"..
    Jeg trodde du kommenterte den. Jeg Veit den første var unødvendig, men akkurat da var det det som falt meg inn å skrive! Neste gang lar jeg være.

2. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei igjen folkens :)

Vel det kom jo noen flere kommenterer på denne lille saken en hva jeg hadde regnet med, så puss brillene for nå kommer svarert .:

Når jeg legger ut en liten sak så ønsker jeg (og alle andre?) konstruktiv kritikk, det er eneste måten jeg kan forbedre meg på, stirrer meg ofte blind på forskjellige finesser eller effekter og kansje blir den kvalitative eller kreative delen glemt.

Men jeg utfordrer gjerne de som kommer med kritkken, hva har du laget selv?, hvorfor mener du det ?

Dersom du jobber med animasjoner vignetter for TV2 vel så betyr kritikken mer, en om du igrunnen aldri har laget noe, men gjerne vil mene "noe".

Altså "Look who'is talking!" sitert nogenlunde rett ut av en ledelsebok som omhandler nettopp kritikk.

SHR: Selvsagt skal du han en mening :) gjerne negativ også, men jeg tenger å vite HVORDAN jeg skal gjøre den "Uteit" om du skjønner.

"TEIT" hører jeg daglig fra min 14 årige sønn, og 19 årige datter hehe trenger ikke logge meg på her for det.

Dessuten vel jeg er for gammal til "skolegård" sjargong, er ikke lenger så redd for å "drite" meg ut... MEN mener som nybebynner på dette forumet at det bør være litt takhøyde her, jeg er ikke fientlig dersom jeg er uenig, bare uenig. Og (tror jeg) en bør forsøke å skape et forum på tvers av alder, men samlet rundt en felles interesse vedr. amatørfilm etc.

Jeg tror(veit) jeg har mye å lære både av yngre og eldre ressurser her, men dersom dette stedet bare blir en hangout for 16-17 åringer, hvor kvikke, tøffe replikker er varemerket,. vel da er jeg "Out of date", og beklager sterkt mine meninger, og debatter her :) Da slutter jeg av meg selv, trenger ikke "mobbes ut" ;)

Jeg vil i samme åndedrag berømme kyrre for meget modne holdninger til tross for hans unge alder i de tråder jeg har lest (ikke lest alle...) skinner det klart igjennom.

Så MÅ jeg svare på noen innlegg:

Vel jeg er 40, og 1980 er ca 24 år siden så du var vel bare 2-3 år i 1980 Kjetilr? Vel jeg var 16 (ung og fager), og tør mene jeg husker den perioden rimelig godt (dersom ikke jeg er så gammel, at jeg senil :) )

Vel for meg som sjekka opp kona mi på 80 tallet (datteren min er 19 snart) så var det hovedsakelig 2 ting som gjalt "pastell" på mannfolk dersom de var moteriktige skulle ha Pastell-rosa, Pastell blå etc bukser eller gjerne hvite.

Og så var det Disco'ens tiår... men det er slik jeg husker det, og jeg er ikke noen kvalifisert historiker når det gjelder 80 tallet (Kansje jeg prøver å fortrenge hele greia...)

Derfor er mitt spørsmål "Hvorfor synest du det ?" når noen sier åtti tallet :), jeg er veldig enig i den konstruktive kritikken jeg har fått både her og på Edition forumet, og det hjelper meg mye. Den multiscreen filteret til LE var en dårlig ide, samt at eksplosjonen på slutten kunne vært bedre eller fjernet.

Beklager at jeg ga deg det inntrykket kyrre, Musikken er fra DigitalJuice ikke min egen.

MEN jeg har vært i studio med et band(Betenkt (vi er det og publikum blir det!!)) jeg spilte "lead- Rythm-Guitar" i . så dersom noen gidder kan dere høre på Si Aldri Mer her spillte jeg det med Fuzz, karen som driver studioet spiller i CC-Cowboys eller hvar det dum dum boys husker aldri hvilket (Seniliteten igjen :) ) Jeg har laget denne låten selv: Brother er ikke super fornøyd med denne, men gitar-soloen min mot slutten er det "David Gilmor" klasse over, om jeg kan være så fri å skryte litt selv. hehe og kom gjerne med kritikk ;)

Faktisk så var mitt første LE prosjekt Betenkt the video, lagde denne til gutta i bandet som eh.. syntes den var dritbra, vel jeg så mange forbedringsmuligheter dengang også.

Til slutt: (puh..)
    Virker som mine poster her blir lengre og lengre, kansje mer riktig av meg å bruke skrivekløen på en script ?? jaja ...

MVH
    Tor-Bjarne

3. Kyrre

Kyrre Citizen

Jeg takker og bukker.. :oops:

4. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Selv om jeg synes du fikk noe teit ubegrunnet kritikk, så er det feil at man ikke kan vurdere noe uten å være veldig god selv. Du trenger liksom ikke å være Orson Welles for å kunne si om en film er god eller ikke, og hva du liker eller ikke liker.

Så du mener filmen ikke er 80`talls da? Det er ikke noe vits å begynne å dra en "jeg er eldre og klokere enn deg" her. Ponget var det ikke virket som Kyrre var så veldig enig at den var 80`talls overall (ikke drep meg om jeg tar feil her Kyrre) Men jeg har allerede sagt hva jeg synes om den, Og jeg synes den har potensiale for å bli veldig bra.

5. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg beklager dersom jeg nå etter noen lange poster oppfattes som en kverrulant, det var ikke meningen, det er var bare mine noget lange miningsytringer :lol:

Det er det jeg også mener, klokhet har intet med alder å gjøre, jeg svarte vel egentlig bare litt på dette.:

Kan ikke si jeg har gjort alder til et tema her, men det var snakk om å huske 80 tallet, vel da burde jeg også regnes med :).

Dessuten er det ikke nødvendigvis negativt om noe er 60-70 eller 80 talls, såfremt den er bra. Poenget var vel mer at den ikke var så bra.

Vel først følgende statement: "JEG ER AMATØR!!"

Som jeg sa i forrige post så tåler jeg kritikk :) , faktisk er jeg veldig takknemlig for at noen i det hele tatt gidder å se på det ..

Jeg er kjent også for å snakke øh.. "rett fra leveren" selv, morsom du nevner "Orson Welles" som jeg personlig ikke synes lager noe spesielt bra ... Det er også et poeng ... Dersom Orson Welles kritiserte meg kommer samme prinsipp/poeng inn i igjen... Orson Welles lager slike og slike filmer, det er ikke min stil så naturlig nok kritiserer han det og det... Smaken er som baken,delt ...

Orson Welles startet vel også engang, svært få er født proffesjonelle.

Regner forsovidt heller ikke med at musikken vi i Betenkt har laget, faller i smak hos en som digger hip hop.

Når jeg stiller spørsmålet hvorfor 80 talls, var det ikke fordi jeg var fornærmet, men som i forrige posting "lurte" litt på: Hva er 80 tall's, Hva er dårlig. Hva kan forbedres.

Men det virker kansje på meg som jeg irriterer endel her, beklager var heller ikke meningen, kan være en sånn generasjonskløft greie (Jeg veit ikke!!)

Jeg ønsker også i fortsettelsen å få kritikk fra dere gutta, både konstruktiv og mindre konstruktiv, men dersom det er takhøyde nok tør jeg også be om en utdyping av kritikken, uten å ville støte noen :)

MVH
    Tor-Bjarne

6. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    hehe, du irriterer deg ikke på meg, Orson Welles var bare et tilfeldig navn, ponget mitt var bare en respektert regissør. Men jeg er enig i deg på de fleste punkter, jeg kan kanskje utdype hva jeg jeg mente med 80`talls, jeg synes den var harry. sorry, hehe. Men jeg tror den har store muligheter for forbedringer, jeg synes kanskje når den deler seg opp i mange navn så blir det teit, og når man zoomer inn og ut blir det teit, og så er musikken teit. Dette er hva jeg mener, stå på!

7. Anonymous

Anonymous Citizen

Hvorfor overser alle min andre post?

8. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Har du posta? kanskje du burde registrere deg eller no

9. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Men for svarte 8O

Vi skal jo liksom ha sperret for at gjester skal kunne poste. Arrrgh.

*løper til kontrollpanelet for forumet*

10. clarion

clarion Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    :wink: Tja nå har jeg jo bodd i Drammen i eh.. 20 år dah :D , så harry faktoren kommer kansje derifra ... Neida jeg var nok litt for rask på labben med musikk og LE's øh.. eminente duplicate filter... Skal legge ut en i samme sjanger, men som det ligger litt mere arbeid bak :) så får vi se ...

MVH
    Tor-Bjarne

Del denne siden