Adobe Premiere Pro tutorialer

En tråd i 'Tutorialer' startet av fanzypantz, 4 Apr 2011.

1. fanzypantz

fanzypantz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Er det noen som vet om gode tutorialer eller en samling? Så det var en om noe lys elns her på forumet allerede.(gikk ikke inn i den)

Skal bruke Premiere eller Avid til skoleprosjekt så jeg vil sette meg litt mer inn i det en jeg har til nå.

Tusen takk på forhånd :)

2. SkeletonKey

SkeletonKey Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  3. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Adobe Premiere Pro tutorialer

Jeg må sannelig si jeg synes man lærer mer ved å bruke programmet, og ved å lage film som man redigerer i programmet, for jo mer man holder på jo mer finner man ut at man har behov for å lære sånn at man kan få det til, og da lærer man seg det underveis samtidig som man får brukt det og forståelse for hvordan det funker. Man kan se tusen tutorials og kanskje lage tusen testvideoer, but it still won't matter. Lag noe, klipp det, så lærer du deg det mens du holder på. Jo mer du river i håret ditt jo bedre!

4. fanzypantz

fanzypantz Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Adobe Premiere Pro tutorialer

Kjenner meg igjen med det :p Tenkte litt på basic stuff egentlig. Går jo ann å klikke på alt og se hva som skjer, tenkte at jeg kunne se litt om det var noe ekstra jeg ikke får med meg. Men den siden så bra ut, tror jeg faktisk har sett den før tror jeg. Jason Levine (H)

Del denne siden