Aldri Mer Heis

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av DeeKay, 1 Mai 2004.

1. DeeKay

DeeKay Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei allesammen. Hva syntes dere om Aldri Mer Heis filmen?

2. Tom

Tom Administrator
    Forumleder

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    135
    Hmm...

Filmen lider av dårlig skuespill.. svært dårlig skuespill.

Det som funket litt i filmen var musikken, som prøver å piske opp spenningen. (Musikk fra Speed ??)

Kunne vært gjort bedre om dere hadde lagt inn enda mer kamera-shake, for å simulere at heisen falt veldig fort nedover.
    For å simulere fart kunne dere også ha filmen heiskanppene eller "den dingsen som viser hvilken etasje du er i, og gjort slik at den skinftet veldig fort mellom etasjene.

Ellers så skjønte jeg ikke helt poenget :roll:

3. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

Aldri mer heis er egentlig ikke en film. Det er en video snutt på som tar 5 minutter å lage. Morsomt å se på for de som kjenner dere og syns kanskje det er morsomt. Jeg synes den var bare veldig forvirrinde. Å som Tom sier her, dårlig skuespill. (Han ene så også veldig mye i kamera.) Det her er ikke noe dere har satt dere ned å planlagt. Å det kan forsåvidt være greit det, men jeg satt ikke å moret meg eller ble underholdt. Noe som en film skal gjøre...

Sånn føler jeg det ihvertfall.. :wink:

4. DeeKay

DeeKay Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    jau

Må bare si at dette var ikke ment som en seriøs film. Skuespillet skulle liksom være litt dårlig da. På en måte en parodi film om folk som har heisskrekk. Men jeg er enig med dere at det kunne vært gjort mye bedre. Vi hadde ikke planlagt noen ting. Dette var bare en kveld vi fikk lyst til og filme litt også syntes vi det ble ganske kult. Men det er jo som regel alltid gøyere for oss selv og kamerater og se det. Men vi ville bare se hva andre mente om den. Teste den på andre for og se om den var noe morsom. Og takk for kritikken. Det hjelper jo oss til og endre på en del neste gang vi skal lage film.

Del denne siden