alta movie logo

En tråd i 'Introer og logoer' startet av ijonas94, 26 Okt 2009.

1. ijonas94

ijonas94 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hey
    jeg lurer på om noen av dokker kunne laget noen forslag til kordan logoen min kan være.
    alså, logoen jeg bruker på filman mine.
    jeg kaller meg altamovie.

jeg klarer ikke å finne på noe, så lurer på om det finnes noen som er så grei det ute at dem kan lage en til meg:D

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Alta Movie

Sånn. Der har du det. Ser bedre ut med mellomrom. Så kan du bruke Arial som font. Svart bakgrunn og hvit tekst. Folk må helt seriøst gi faen i å bruke så mye tid og mase så på andre for en forbanna logo. Lag nå film for svarte faen. Hvem i huttiheita bryr seg om hvordan logoen ser ut når selve filmen er laget av drittunger som filmer alt i totaler og alltid spiller mafiakids med plastete pistoler og snakker en salig blanding av norsk og engelsk?

3. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Woaw, hold deg litt seriøs her! Ikke noe vits å skrive slikt!! sjerp deg

4. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Ikke noen vits å skrive feil! Skjerp deg!

5. skrekkarkivet

skrekkarkivet Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hehe...
    Ijonas... Det Dahlskebank -på sin særegne måte- prøver å fortelle deg er at du begynner i feil ende. Konsentrer deg om filmen/filmene først, også kan du etterhvert bruke tid på "labels/logo".

Er målet ditt derimot å lære grafisk design og ønsker inspirasjon/ hjelp kan det være lurt å søke på "tutorial" og navnet på redigeringsprogrammet du bruker.

Lykke til

S.

Del denne siden