B-foto søkes til Sci-Fi kortfilm i januar

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Thatguy, 27 Des 2009.

1. Thatguy

Thatguy Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Det skal produseres en Sci-Fi kortfilm i januar som jeg skal fotografere. Vi har et svært dyktig team med oss og er alltid på utkikk etter flere dyktige talenter innenfor film og tv.

Kortfilmen heter "Cerebrium" og regisseres av den Australske regissøren Inia James. All dialog vil foregå på engelsk. Opptak er satt til slutten av januar og foregår i Oslo. Nøyaktige datoer kommer.

Jeg trenger en dyktig b-foto som har erfaring med filmopptikk og har dratt fokus før. Du må ha kompentanse innenfor filmfotografi og forståelse for proffesjonelt filmutstyr. Erfaring med RED er en fordel, men ikke et krav.

Vi skal mest sannsynlig filme med RED ONE, men det er også mulighet for at vi skyter med HPX og P+S adapter.

Alle som jobber i dette prosjektet jobber gratis, men vi får mat under innspilling. Det jeg kan tilby deg er derimot en b-foto jobb på en spillefilm i Mai 2010. Da vil du få lønn etter tariff.

Svar kan sendes til baredorati@gmail.com

2. Thatguy

Thatguy Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Vi trenger også kamera assistent (2nd AC)

3. nilsjnesse

nilsjnesse Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvordan vet vi at dette er et seriøst prosjekt? Som er attraktivt å yte gratis arbeidskraft til? Har dere noen tidligere produksjoner å vise til?

4. Krsk0

Krsk0 Citizen

Hei ThayGuy,

Beklager å være of-topic i tråden din, men jeg lurer på hvorfor du ikke svarer på mail?
    Dette gjelder ditt forrige prosjekt, hvor du utlyste stillinger på dette forumet. Jeg viste interesse, og du svarte veldig raskt på mail inntil jeg spurte om status på prosjektet.

Fint om du svarer meg her, eller evt. sender meg en mail. ( kristian@skogenfilms.com )

Del denne siden