Bare fantasien som setter sine grenser?

En tråd i 'Spesial-effekter, rekvisita, sminke og kostymer' startet av Pattern, 6 Jan 2008.

1. Pattern

Pattern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    PÅ utsiden vet jeg du kan være en tøff nøtt, men på innsiden vet jeg at du er en god og varm person som liker meg veldig godt mr.Bjørkhaug.

2. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    På utsiden hater jeg deg, på innsiden håper jeg du råtner levende mens du må se på at familien din dør.

3. Pattern

Pattern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Andreas, Andreas, Andreas. Nå må du kutte ut disse frekke og vulgære setningene som kommer ut av munnen din. Vær ærlig med deg selv nå. Hvis meg de sparksa som kom imellom oss da vi møttes på Hvamlan hos Murra en gang tilbake i tid.

4. Ustabil-Andreas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du mener når jeg fikk lyst til å stappe de stygge colabunn brillene dine ned i halsen din, og rive istykker det feite ekkle trynet ditt? Jeg husker jeg syntes at du burde slanke deg, feite faen.

5. Pattern

Pattern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    det var ikke colabunn, det var addidasbriller. Jeg husker nok at du ble sjarmert av meg, spesielt de bildene som ble tatt da jeg henger over Hagen og prøver å la være av å smile mens jeg "ikke" ser inn i kameraet.

6. Ustabil-Andreas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Grammatikken din er helt fucked. Lær deg å skrive bedre med pølsefingrene dine.

7. Pattern

Pattern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Haha, morsom pusegutt du. Men desverre må jeg nok si at du er nok rundere i kantene enn det jeg er.

8. Ustabil-Andreas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Større muskler en deg ja. Riktig det. Men du var feit som en hvalross. Nå er du tynn,helt uten muskler og dritstygg.

9. Pattern

Pattern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Der tar du feil, jeg er en meget kjekk slank guttebass som du liker veldig godt. Forholdet vårt kan kalles tøff kjærlighet.

10. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det er så mange splitta personligheter på Jessheim. Er alle sammen krigsskadd der oppe?

11. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hahaha, nei, dissa er nok ikke jessheimfolk.

Her er det inavl igjennom flere generasjoner som ble bosatt og holdt borte fra alle andre helt til de bygde bro over til stedet som i dag blir kalt "Årnes"

12. Madmartigan

Madmartigan Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hehehe, det ser ut som jeg må henge mer på dette forumet i tida fremover. Dette var jo underholdende :)

13. Ustabil-Andreas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Morsomt at du sku si det. Jeg har vært ute på jessheim om kvelden. Masse stygge nynazister og folk som bråker i potetkøen. Tror jeg har sett en mexikansk dverg som klår på alle de stygge jentene der også, er var han spansk? Og når ble jessheim mindre utpå landet en Årnes? :p Ja det er masse skadde folk på Årnes også. Men det gjelder hele verden.

14. Pattern

Pattern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvorfor må alle blande seg inn nå. Nå prøver jeg å ha en ordentlig diskusjon med Andreas om hans sarkastiske og ironiske holdning til meg og vårt forhold.

Del denne siden