Begynner dette forumet å dø ut?

En tråd i 'Generelt' startet av Chris_aa, 5 Jul 2016.

1. Chris_aa

Chris_aa Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    10
    Jeg var innom dette forumet daglig for mange år siden, da jeg gikk enda på filmskole (var utrolig nyttig). Var veldig mange unge dyktige filmskapere som var aktive husker jeg. Tenkte jeg skulle returnere litt til forumet nå å dele mine erfaringer fra filmbransjen de siste årene. Men det er jo ganske dødt her? Ikke mye innlegg hvert fall fra de siste dagene. Synd! Er det admin folka som kanskje har fått noe bedre å gjør? Eller har de aktive funnet seg ett bedre forum? Jeg er nok ikke rette til å snakke siden jeg forsvant selv. Gjentar: Synd!

2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg tror ikke skylden kan legges på administratorer og moderatorer for at aktiviteten har gått drastisk ned.

Folk har kanskje funnet på noe annet å gjøre, fått mindre tid til å bedrive det som kanskje bare har vært en hobby, eller fått en fot innenfor i bransjen og har ikke lenger tid eller interesse av å henge her.

Jeg var selv innom her flere ganger om dagen i sin tid, og fulgte med på det meste som skjedde her, samtidig som jeg jobbet aktivt og stort sett utelukkende med grading.

De siste par årene har jeg derimot ikke hatt særlig interesse av å være her når aktiviteten har gått betraktelig ned, i tillegg til at jeg har omskolert til å drive med andre ting når bransjen har gitt meg en på trynet.

Men du kan jo likevel dele dine erfaringer! Det kan være interessant for meg og andre å lese om hva du har erfart og opplevd.

Del denne siden