Bergen Filmfestival: Ung Film (13-25)

En tråd i 'Reklame !' startet av Ungfilm, 7 Jul 2009.

1. Ungfilm

Ungfilm Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Har du laget en kortfilm, animasjonsfilm, musikkvideo eller dokumentarfilm, og ønsker å vise den for et større publikum, send filmen inn til UNG09: Film, Postboks 204 Ulset, 5873 Bergen eller på signatur(a)ung09.no.

Frist for innsending av film er 10, august. Så her er det ingen tid å miste! Velkommen skal du være til film festivalen UNG FILM, 4-6 september, åsane kultursenter, Bergen.

Vi garanterer noen fantastiske premier til vinnerfilmene!!

www.ungfilm.no

Sist redigert: 5 Aug 2009
  2. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Veldig bra insj!
    Skal absolutt sende inn!

3. Ungfilm

Ungfilm Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Kjempe kjekt, og bare spre ordet videre til dem du kjenner. Vi tar i mot alle typer formater. Nar det gjelder lengden pa filmen har vi ikke satt noe maksimum lengde. Sjansene for a fa den vist er likevel storre om filmen ikke overskrider 15 minutter. Men har du en film som er lengre, send den gjerne inn likevel!

Gleder meg til aa se bidrage ditt.
    Hilsen Espen fra Ungfilm.

Sist redigert: 7 Jul 2009
  4. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Hvor ung må man være for å sende inn? Jeg føler meg ganske ung, men i følge staten så begynner jeg å dra litt på åra ;)

5. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    På facebook: " Ung Film vil gi en årlig festival til unge filmskapere i alderen 13-25. Ung Filmfestival vil øke kompetansen og interessen for film blandt ungdom. " ;)

6. Ungfilm

Ungfilm Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Da ønsker vi gjerne å meddele at Ung Film har fått sin egen websiden, og at det fortsatt er mulig å sende inn film til festivalen.

Et krav vi stiller er at filmen må være max 15 min. Merk at fristen for innsending er 10. august! Det vil bli gjort et utvalg blant de innsendte filmene, som vil bli vist i festivalhelgen samt få muligheten til å vinne attraktive premier. Bidrag kan sendes til: UNG09: Bilde Postboks 204 Ulset 5873 Bergen eller digital post@ungfilm.no

www.ungfilm.no

Del denne siden