Besøke et filmsett, overvære film i produksjon?

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Haugen, 20 Jan 2013.

1. Haugen

Haugen Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Har nylig begynt å interessere meg veldig for både filming og fotografering. Ser en del på "making of","behind scenes" etc, men kunne veldig gjerne tenke meg å bli med på filmsettet og se hvordan det hvordan det gjøres.

Litt overkill å reise til Hollywood, New York eller Lousiana(så er det vel ikke så lett å komme inn der heller).

Noen som vet hvem jeg kan kontakte? Er det vanskelig å overvære filmproduksjon? Hvordan få en fot innenfor dersom du ønsker å begynne med regissering/filming?

2. MADSN

MADSN Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Besøke et filmsett, overvære film i produksjon?

Jeg har ingen personlig erfaring med dette. Men jeg har noen nære venner som har vært med en del ganger på noen musikkvideo produksjoner. Alt de gjorde var å tilby seg som kaffilagere eller ryddere - oppsettere (alt etter som). Bare få fram at du gjør det gratis. Tror ikke noen har imot noen som rekker en hånd gratis. Hvem du kan kontakte og slikt har jeg ikke noe aning på, du kan jo ta en liten research på hva som fåregår i ditt nærområde!

3. Hakvaag

Hakvaag Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Send meg en mail, så kan jeg sende deg noen nummer du kan ringe. Som MADSN sier, de fleste selskapene vil mer enn gjerne har gratis produksjonsassistenter. De krever som regel av du har lappen, men er ikke alltid nødvendig.

Jon-André

4. vicmarfilmproductions

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Hei, du har den samme interessen som meg, bra. Jeg har et manus som er skrevet av en manusforfatter i Canada. Skal vi slå oss sammen å lage denne filmen. Ikke lett å få tak i folk her.
    Ta kontakt!
    vicmarfilmproductions@gmail.com

Mvh martin

Del denne siden