Beste program for.. [HJELP!]

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av martin192, 15 Apr 2010.

1. martin192

martin192 Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Lurte på om det var noen her som har en mening om hvilket program som er best når man skal legge på en annen farge på en film. Vet ikke hva det heter når man gjør det og jeg trenger et overlegg med gråfarge til en skrekkfilm. Ikke så det blir helt grått, men nesten :D

Takk, på forhånd! :)

2. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Lettere om du sier hva du vil oppnå. Vil du at det skal se ut som natt?

3. martin192

martin192 Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Har du sett Fritt vilt? når de kommer til hytta der er det litt lyst ute, men ganske grått inne.. så skal være halveis mørkt hvis du forstår hva jeg mener :p

Men jeg er egentlig på utkikk etter et program som har både natt, dag osv. ;)

4. Threethumb

Threethumb Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Adobe After Effects er kanon til fargekorrigering. Men det krever en god del innlærelse for å kunne ble brukt på en god måte. Skal du ha noe enkelt, så kan du likesågodt bruke den innebygde fargekorrigerings funksjonen i det programmet du har.

5. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har du Mac tilgjengelig kan du ta en titt på Final Cut Studio, hvor Color er en del av pakka. Enestående til sin pris.

Om du sitter med Windows kan du ta en titt på SpeedGrade kanskje. Er usikker på prisen der, men det er vel noe dyrere enn en rimelig mac + FCS totalt vil jeg tro.

6. Threethumb

Threethumb Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sony Vegas er også et godt redigeringsprogram for Windows med gode fargekorrigerings muligheter er innebygd :)

7. LazerLeo

LazerLeo Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Del denne siden