big bad bunnies

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av big bad bunnies, 20 Feb 2010.

1. big bad bunnies

big bad bunnies Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    heisan.

jeg er en dude som har skrevet flere noveller osv. av den enkle grunn av att jeg liker å skrive, aldri hatt lyst til å gi ut noe eller lage film av noe før, for det er for meg ikke selve det å fortelle en historie som har vært greia, men mere det å faktisk skrive å age historier jeg selv opplever. men de siste måndene så har jeg skrevet en... ide til en film.

jeg skriver en ide til en film å ikke ett manus, av den enkle grunden til att, den kan ikke skrives, får det er så så si ikke dialoger, å ingen føelser å vise egentlig så jeg ga opp å skrive den for jeg er rett å slett ikke god nokk til å skrive det,

men... den er en historie som velldig enkelt kan lages som film. da det eneste mann trenger er en 4- 5 leiligheter eller rom, ett kamera 2 hoved skuespillere 1 kvinnelig support. og noen frivillige "offere" 2 bunnie suits og en del... kreative løsninger.

kort å godt så handler det om 2 gutter som bor sammen å egentlig er litt sossialt fungsjonshemmet, men man ser det ligsom ikke av den enkle grund til att det er ingen som egentlig legger merke til dem. de finner ut att, livet som de lever er ganske kjedelig. så de bestemmer seg for å gå på en... killingspree. i kanindrakter.

dette høres veldig enkelt ut å... skal vi si.... vell. kiipt å dålig, men.
    det er en god mere dypere greie i dette. det er egentig en gangske tung psykologisk og intresang fortelling. hvertfall slik jeg har prøvd og fortelle den.
    det er ikke en "oscar film" i det hele tatt, det vill for håpnetlig vis bare være en film mann har i bakhode i ny å ne, da man tenker over hvor syk værden er å hvor ille mediene i samfundet holder på å bli.

er ganske sikker på att den vill kunne la seg gjøres for basicly kun kostnadene til draktene. å ett parr helger med filming. (da har jeg ikke tenkt på redigering å sånn)

så jeg lurer på om det er noen som vill hjelpe meg å få lagd denne.

Robin

2. DW

DW Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sjekk PM. (Latterlig at man må skrive minimum 10 ord).

Del denne siden