Bli med og dokumentér kveldens fakkeltog!

En tråd i 'Arrangementer' startet av OlaHaldor, 25 Jul 2011.

1. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg har dessverre ikke fått gjort stort for å hjelpe andre under helgas begivenheter. Jeg hadde selv kamerater og kjentes søsken/familie på Utøya. Det lille jeg fikk gjort ved å holde både meg og dem oppdatert via Twitter og nyheter strekker ikke til. Følelsen av å være hjelpeløs er massiv og nedslående.

Det er sikkert flere av oss her på forumet som føler på den samme smerten av uvitenhet og sorg. Følelsen av å være hjelpeløs treffer mange.

Derfor vil jeg oppfordre til å gjøre det vi kan! Dersom du befinner deg på et sted hvor det skal være fakkeltog, apell eller minnemarkering ønsker jeg at du lader batteri, tømmer minnekort og klargjør tape for å dokumentere det som skjer.

Hvordan du velger å dokumentere det bestemmer du helt selv. Men opptre varsomt. Dette er pårørende og andre sørgende.

Materiellet deler vi med hverandre, slik at vi sammen kan lage en video som viser tilhørighet og felles interesse i å skape et bedre "morgendagens Norge".

2. Kim Lopez

Kim Lopez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Bli med og dokumentér kveldens fakkeltog!

Skal forsøke å dekke Jessheim så godt som mulig.

Til de som ikke vet det, så arrangeres det fakkeltog rundt om i Norge klokken 18.00.

3. Hans-M

Hans-M Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

KJEMPEGOD IDÈ!

Syntes dette var en kjempegod idè, men jeg får desverre ikke dokumentert noen fakkeltog.

4. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg har nå trosset på millimetervis med nedbør, men måtte se meg slått av naturkreftene når kameraet tydelig oser av kondensrøyk og blender som sier '0.0'...

Fikk tatt opp litt forskjellig fra toget, og håper flere kan bidra med materiell.

5. bobby_fowler

bobby_fowler Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Takk for ett godt forslag, Ola Haldor

Har en del opptak fra fakkeltoget i Drammen i dag.

Hvordan tenker du deg dette prosjektet praktisk gjennomført. Ønsker du tilsendt råmaterialet, eller ser du for deg at de som har forskjellige bidrag å komme med, redigerer dette ned til til passende lenge selv?

6. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Begge deler kan være like aktuelt.

Del denne siden