1. Don Mørk

Don Mørk Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Er det noen osm vet hvor man kan få billige blodposer til å ha under klærne stil f.eks. skyte og knivscener? Og hva koster disse evt.??? Går dette an å lage selv?

2. PettersenMoviesInc.

PettersenMoviesInc. Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kondittorfarge(rød og grønn) + Sirup + fryseposer = blodposer :)

Evnt kan du bruke sånne isbit-poser, viss du virkelig skal ha blodbad.

3. Don Mørk

Don Mørk Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    OK, har kjøpt ei litersflaske med teaterblod. Det jeg i grunnen lurer på er hvordan jeg skal få posen til å "ryke". Er ikke så lett da vi hverken har skuddsiker vester eller ekte våpen. Softgun ødelegger jo kun posen hvis den ligger utenpå kostymet.

4. Plecto

Plecto Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Lag en form for ladning. En elektrotenner og noe krutt :D (er ikke vanskelig). Så fester du saken under posen og klærne og så burde du kanskje ha en form for beskyttelse under. Problemet blir kanskje å smelle hull på klærne for det skal ganske mye til, spesielt hvis det er en blodpose iveien :roll:

5. PettersenMoviesInc.

PettersenMoviesInc. Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du kan lime en tråd fast til posen med en såpass sterk lim at viss du røsker hardt nok i tråden vil det blir hull på posen.

6. Don Mørk

Don Mørk Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hmmm, det med ladning virker greit... Du kunne ikke tilfeldigvis skrevet hvordan jeg gjør dette også da?

7. Plecto

Plecto Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du trenger to ledninger med en tynn ståltråd imellom (ta en fra mors metall skrubb), pakk det i en eller annen form for krutt, jeg har brukt fosfor fra fyrstykker :p er en helvetes jobb å skrape det av, men det blir futt på det :D Så kan du teipe godt rundt, bruk gjerne sånn sølvteip, den er det mest hold i. Kobler du dette på f.eks. et drillbatteri vil denne tynne metalltråden svi seg av med en gang og antenne kruttet momentant. Lampettledninger eller høytalerkabler er fint å bruke ;)

8. Don Mørk

Don Mørk Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Ja... Altså ved nærmere ettertanke har jeg og filmteamet mitt funnet ut at dette blir for avansert :? Dere skulle ikke tilfeldigvis ha andre tips da??? F.eks. hvordan man får en pose til å gå mege lett i stykker...

9. Hitmanofnorway

Hitmanofnorway Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Sv: Blodposer

Altså, denne er enkel. Ta en Kondom (www.gratiskondomer.no) fyll denne med "Blod" så knyter du den igjen. Så tar du å limer på en skive (som regel bak muttere eller skruer) eller noe annet som du kan feste en fiske snor til. (Altså fest snoren til eks skiven før du limer den på). Så bruker du gaffateip til å feste kondomen på en t-shorte (Forsiktig! ikke sprekk!) så lager du hull i jakke,genseren,shorta ect. der hvor inngangs eller utgangshullet skal være, Deretter er det bare å dra i snoren og blodet vill sprute for så å renne til det ikke er mer igjen.

PS: Limet (Burde være superlim/universal lim) vill slite på lateksen så sjansen for at hele kondomet sprekker er mindre. det blir bare et fint hull. :p

10. agenten

agenten Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Døh, sjekk datoen på posten. Siste innlegget er fra 2006 XD

11. Hitmanofnorway

Hitmanofnorway Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Men du kan også enkelt gjøre om hylere til kinaputter som sprenger og teipe det til plastposen eller kondomen, men da må man være forskiktig

12. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Gammel tråd ja, men Hitmanofnorway kom jo med et temmelig nyttig forslag da.

Del denne siden