BMX sol og stemning

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av ee95ee, 2 Apr 2013.

1. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    [video=youtube;vxrLr5UxVGo]http://www.youtube.com/watch?v=vxrLr5UxVGo[/video]

Hei! Sjekk ut den nyeste videoen jeg har laget!
    Håper på tilbakemeldinger, både konstruktive og hva dere synst er bra!
    Takk! :)

-Elias Engevik

2. HongKaakon

HongKaakon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: BMX sol og stemning

Veldig bra! Ser du fikk et millisekund med GreenScreen inni der, ellers liker jeg veldig godt stilen din og kreativiteten bak en "bmx" film som kunne vært døll og kjedelig, men som du reddet med å vise litt forberedelser og detaljer.
    I like!

3. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Tusen takk for tilbakemelding, setter pris på det!
    disse grønne bildene er virkelig irriterende, men jeg orket ikke fjerne det..

4. HongKaakon

HongKaakon Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Jeg får dem selv (i FCPx..). Det som har hjulpet meg, er å dra vekk det lille øyeblikket - kopiere klippet, å dra det tilbake igjen slik det "orginalt" var.

5. DovydasMiliauskas

DovydasMiliauskas Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Kva kamera og optikk brukte du til å filme denne?

EDIT: Fant ut av det då eg gjekk inn på sjølve YouTube videoen :)

Men då har eg eit anna spørsmål. Kor høgt komprimert er videoen? For til og med i full HD var bilda veldig "soft", om du skjønner. Veit ikkje kva du har gjort for å oppnå den kvaliteten, men det skal ikkje vere så soft som det blei. Ellers var det ein stilig video :D Ser at eg må skaffe meg ein slider sjølv. Utruleg kule shots med den :D

Sist redigert: 22 Apr 2013
  6. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Takk for tilbakemelding! Eg har brukt eit Canon 650D men eit 30mm Sigma optikk. (Sigma 30mm f1.4).
    Eg veit ikkje heilt kva du meinar med at bilda var soft, meina du dei er uklare? Eg har rendra i FCPx med .h264 kodek trur eg.
    Angåande denne slideren eg brukar, anbefalar eg den virkelig, som du seier blir det utrulig fine bilder med mjuke bevegelsar. Slideren
    heiter Konova K2 og kosta ikkje meir enn 1600 inkl. frakt og mva. (Selgar markerte pakken som gave, og eg slapp da mva.)
    Konova Slider K2 80cm 32" Track Dolly Skater Camera Motorized Slider DSLR Mark3 | eBay

Mvh

Elias

Sist redigert: 22 Apr 2013
  7. DovydasMiliauskas

DovydasMiliauskas Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Ang. det med soft bilder, så var det visst berre YouTube som tulla litt. Det stod den ga 1080p, men det viste 720p på ein skjermen min som er 1440, noko som førte til at kvaliteten fall drastisk :D Såg den no på TV'n i stua, og merka at kvaliteten blei som forventa :)

Del denne siden