Boom-operatør og lydtekniker - Oslo & omegn - Soniq Entertainment

En tråd i 'Salg av tjenester' startet av subsoniq, 24 Mar 2008.

1. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Boom-operatør og lydtekniker - Oslo &; omegn - Soniq Entertainment

Heihopp godtfolk og kreative hoder. Jeg jobber en del med videoproduksjon selv og kunne tenke meg og prøve meg litt mer som lydbom operatør for andre prosjekter i Oslo omerådet.

Har nylig kjøpt inn Sennheiser MKH 416 shotgun mic som går for å være industristandard, samt et Rycote Full windshield kit (pistolgrep zeppeliner og pels) og en 4m lydbom og kunne tenke meg å få brukt dette litt mer.
    I tillegg har jeg en Sennheiser MK 46 intervjumic, Sennheiser EW100 G2 trådløst mygg sett og en sony ecm 674 shotgun mic og noen andre kondensator-micer. Stiller dette til disposisjon. Liste over gear finner du her. http://www.soniq.no/v1/bak_utstyr.html

Ellers er jeg er utdannet som lydtekniker på Niss og driver mye med lyd og bilde i eget studio og kan være behjelpelig med lydetterarbeid, produsering av film-musikk, video-redigering også.

Ta kontakt på mail@soniq.no om dere skulle trenge en lydtekniker :)

2. subsoniq

subsoniq Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Boom-operatør og lydtekniker - Oslo &; omegn - Soniq Entertainment

Har også gått til innkjøp av en Sounddevices 302 - 3 kanals eng lydmixer, med vest, bag og slikt for bedre komfor ute i felten :)
    Har også 2 andre som bruker mitt lydutstyr når jeg er bak kameraet selv, som også kan sendes ut på oppdrag.

Bare å sende en mail om du/dere skulle trenge en lydtekniker på et oppdrag!

3. whatscookin

whatscookin Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

hi i think its ok if i write in english i can understand norwegian but i am not that good in writing so if you wish to answer than you answer in norwegian. a couple of questions

1 i am producing and directing a movie and i wish that sound in my project must be DTS. how can i do that.

2 if i ask you to join the team how much will you charge. remember its a self financed project so i have very little to put in project

4. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125

Hei.

Jeg må be deg om å ta disse spørsmålene med subsoniq via private meldinger, og ikke i tråden.

Mvh
    Aleksander

Del denne siden