Bunker - LAST DEN NED! GRATIS!

En tråd i 'Reklame !' startet av Ustabil-Kim, 12 Jul 2005.

1. Bulken

Bulken Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Får bare ned runt 130mb, bruker windos nedlasting ja, men har ikke hatt problemer med det før akkurat!

2. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Samme her... Får bare lasta ned 137 mb. Det er heller ikke noe vits i å laste ned en annen internett browser. Har prøvd det og, og det funka ikke.

3. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Overbelastning ganske sikkert. Jeg vet ikke annet enn at dere får smøre dere med tålmodighet og vente til slutten av uka... Eller kjøpe den på DVD og få den på to dager.

4. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hva med det jeg foreslo om å leggge den ut til nedlasting på forumet??

5. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Youtube-kvalitet skjer ikke.

6. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det er ikke overbelastning. Never! Hvis dere feks har et nedlastningsprogram, så vil det programmet sjekke hvor stor fila er før den begynner å laste ned, slik at den vet hvor mye som må ned. Og nedlastning på forumet må linkes bort til et annet sted, ettersom at dette forumet ikke tilbyr lagring av film slik som Dahlske Bank. Anywho, Internet Exploder er meget flink til å ikke gjøre jobben sin og så fort den får en timeout så er den enig i at fila kun er på 100mb eller 236mb, og den nekter å godta noe som helst annet siden den har fått denne informasjonen. Tror man må slette alle midlertidige Internet-filer for å kunne prøve på nytt. Jeg har feks ingen problemer med å laste ned Bunker.wmv i Thailand med Opera siden jeg kan resume transfer hver gang Internet blir borte. Så det blir nok ikke bedre i slutten av uka...

That having been said, så har jeg fått mye klager på at WMV-kvaliteten minner om YouTube. Det har blitt foreslått at du lærer deg xvid/h264, ettersom dette er de godtatte formatene piratbyråene bruker for spredning av filmer.

7. MacGuffin

MacGuffin Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Når jeg lasta den den så stoppe den opp hundre ganger, men siden jeg brukte Opera så var det bare å trykke på resume så fortsatte den.

8. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg sa fra begynnelsen av at man burde ha en download client man kunne bruke resume med, men folk velger å være dumme.

9. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Da får jeg vel prøve "OPERA" da siden det er så JÆVLA my bedre :p

10. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå har jeg fått lastet ned Bunker, takket være Opera!! :D

11. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ja opera er bra! :D

12. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Jeg synes de burde reklamere for Opera på den måten framover: Bruk Opera, last ned Bunker gratis!

13. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg skal nevne det for min bror...

14. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sånn. nå har jeg sett Bunker, og jeg synes den var bra! :D

Først og fremst vil jeg si at jeg ikke er enig med alle som sier at introen er altfor lang. Jeg synes dere hadde fiksa den ganske bra jeg. Kunne kanskje hatt litt musikk-variasjon.

Måten slagsmålene er gjort synes jeg var veldig kult. De fleste her sier slosskampene er dårlig lagd. Det er jeg ikke enig i. Det er egentlig akkurat som i F.eks vanlige middelalder-krigsfilmer. Mange "fine" drap der ja.

Lydeffektene synes jeg kanskje er litt overdrevne i slagsmålene. Hørte masse unødvendige splatter-lyder som dere kunne gjort om til en enkel "Penetrerende-sverd" lyd. Har vanligvis ikke noe imot sånne splatt lyder, men her var det altfor mye. Blod som spruter og treffer bakken hadde kanskje vært noe.

Det var en spesiell ting jeg synes ikke passet inn i filmen, og som ikke hadde noe med saken å gjøre heller. Det var scenen hvor han i hvit skjorte slåss inni en ring med gale "barbarer" som skriker og roper. Hvorfor er det klippet der? Det har jo absolutt INGEN mening.

Når karakterene kommer inn i bunkeren, synes jeg det blir bedre i omtrent alt. Filmingen, lyssettingen, handlingen(Selv om handlingen er tynn som "rett i koppen") osv.
    Filmen får en helt ny handling når de kommer in i bunkeren.

Jeg likte filmen. Med et par justeringer og mer brukt tid kunne den blitt utrolig bra. Ikke mange replikker heller, som er en bra ting. I ulikhet med meg, som bruker 150 replikker i en kort-kort-film.
    Bra og gjennomført! Kjempe gøy å se :)

15. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Fint å høre at du liker Bunker. Det varmer et postapokalyptisk rustent hjerte. Bra du liker slåssingen også. Personlig synes jeg slåssingen er fet. Noe av utescenene kunne vært en god del bedre, men jeg ser minimalt galt med slåssingen i bunkeren. Med tanke på at ingen av disse gutta har kamptrening fra før og lærte all koreografien på sett, så vil jeg si det er over måte. De turte også å ofre seg i kampene og kaste seg i bakken på en skikkelig måte. Å ligge i strømførende sølevann for å virkelig få den skitne følelsen gjennom må vel sies å være godkjent.

Scena hvor de slåss i ringen var først og fremst for å få presentert røverne og deres måte å se verden på. Gi dem en grunn til å angripe dusørjegerne. For det andre er det en ode til samme scene i Desperado. Og sist, men ikke minst, var det for å få inn mer vold litt tidligere i filmen. Så jo; den har mening, men riktignok ville ingen merket om den ble bortklipt.

16. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ja, jeg synes jo scenen var kul, men ingenting tyder på at det var de som angrep dusørjegerne. Du kunne ha lagd en scene hvor de folka med kikkerten gikk å hentet resten. At man ser at de kommer bort til de, eller at de løper ned mot "landsbyen".

17. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Så at personene som slåss er de eksakt samme som angriper i neste scene tyder ikke på at det er de samme? Hvis MacGuyver først er i en brennende bygning, og deretter er ute av den, så tror du ikke lenger at det er MacGuyver som har kommet ut av den, fordi du ikke har sett ham komme ut? Du tror at det da er samme skuespiller i samme film i en ny rolle som ser helt lik ut og ikke har noe med MacGuyver-karakteren å gjøre? Ja, jeg kan forstå hvorfor du tenker slik.

18. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg sier ikke at de eksakt samme personene skal komme tilbake. Det tyder bare ikke på at det er samme "røver-stamme" som angriper.

19. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Jeg tror ikke jeg er helt med her... Det er jo de samme personene som kommer ned bakken som de som speider sammen med de som sto i ringen og sloss. Hvordan kan du da synes at det ikke er samme røverstamme?

20. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg er ikke akkurat en sånn person som husker HVER ENESTE lille birolle i en film.

Del denne siden