Cry Me A River! - en musikkvideo!

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av SuneMan, 2 Jun 2004.

1. SuneMan

SuneMan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Etter oppfordring legger jeg herved ut "Sune Sings - Cry Me A River" musikkvideoen min.
    En kompis som heter Morten har filmet den og jeg har klippa den.

Det var det første jeg klippet helt selv, så det hadde vært veldig hyggelig med tilbakemelding!!

Last ned her : http://www.suneworld.com/index.php?pagename=videos.php#4

2. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

Dødsbra video! :D
    Jeg må innrømme at du har en sinnsyk bra sangstemme! (Ehhhhh...)

Selvom filmingen og alt ikke er helt 100 % så er det morsomt for det. Men jeg vet jo at du kan tinga dine nå da.. Med kvitt'n og Ideel.
    Jeg synes du lager skikkelig bra greier. Det kunne faen meg vært sendt på Tv2 eller Nrk... :D

Kult by the way at i Ideel får man glimt av Leroy og "cry me a river" kisen. Jeg hadde sett kvitt'n og musikk videoen først.
    Men jeg har ett spørsmål: Når du er Leroy å går ut sur. Du rister ett skilt... Var det planlagt at det skulle falle ned? :D

3. SuneMan

SuneMan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Takk for bra feedback!!
    Butikken er faktisk rett under der jeg bor! Jeg betalte for eple på forhånd, men skiltet var ikke helt planlagt.. Man kan faktisk se at jeg skvetter! Bråkte noe jævlig!!

Det som er dumt med (de fleste) videoene mine er kvaliteten. Nå har jeg heldigvis fått tilgang til bedre kameraer. Har faktisk vist noen av greiene til en venninne som jobber i TV2. Hun syns det var kult. Men det MÅ være bra lyd ass.. Det er sinnsykt viktig.

Takk igjen for support!

4. comrad

comrad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Som sagt er denne musikkvideoen kanonkul!

Jeg må si du lever deg sinnsykt godt inn i rollene dine, jeg er særlig imponert over Atle i Idèel - eller jakten på en fjott. Sinnsykt bra skuespill.

5. SuneMan

SuneMan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hehehe!
    Ja den karakteren er en stor fjott ass. Hang meg litt opp i Atle og Leroy en periode, så det ble litt mye dem i alt jeg lagde. Men nå er det ny giv, så nå skal det bli andre boller!

Tusen takk for hyggelig feedback altså!

6. Easyfrag

Easyfrag Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg synes videoen var drit bra, så den idol greia på sida di Sune, genialt.

7. SuneMan

SuneMan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Tusen takk Easy Frag!
    Veldig hyggelig å høre.

8. Evil_Ash

Evil_Ash Citizen

SuneMan? Hvem er han karen som ligner så sinnsykt på Austin Powers? Eller kanskje han ligner mer på Dr. Evil? :)
    Kjenner du han? Når han sier:"Underground layer..." så ligner han sinnsykt på Dr. Evil!!

9. SuneMan

SuneMan Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Han heter Alexander etteller annet!
    Ja det er veldig mange som sier at han ligner sinnsykt! Er ikke så veldig inn i Austin P greia selv, men han har fått utrolig mye skryt ass!!

Alexander ettellerannet!

Del denne siden