1. regisoren

regisoren Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg lurte på om noen kunne være så snille å legge igjen en beskjed om en måte du absålutt ikke ville dødd på.
    Den bør inneholde masse blod!

2. Boblesaft

Boblesaft Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Regner med, ut ifra spørsmålet ditt, at du ønsker å lage noen form for tortureringsscene e.l?
    Om jeg ser på film at noe går utover skrittet/pungen, rykker jeg som regel til og får litt vondt bare ved tanken på det. Så det å få klemt pungene sine tror jeg må være noe av det værste jeg kan komme på i farte.
    Andre steder jeg kan se for meg være grusomt å se skje på film; Bli kuttet/skjært mellom fingre, tær, akillesen, tannkjøttet, under neglene, adamseple...

edit: Glemte meg litt... Man dør sansynligvis ikke på stedet om benytter seg av de alternativene jeg la ut her, men det kan jo være en del av det (?)

3. regisoren

regisoren Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Bra forslag, Boblesaft. Det kan være hva som helst. F.eks å måtte spise opp sin egen kropp. Men kansje det kan bli litt vanskelig å få til på film?

4. regisoren

regisoren Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Noen som har et forslag til åssen jeg kan få det til å se ut som om noen blir korsfestet?

5. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg klarer å se de mest blodige massakrene med utrevne innvoller og separerte hoder, men noe jeg ikke makter er sånne små ting, som avrevne negler(som i District 9), kuktortur som nevnt ovenfor, nål i øyet, brekte fingre osv.

6. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Jeg ser for meg det er aller verst å måtte bli om til en stemmeseddel for SV, stappet i urna og så makulert etterpå.

7. DarkCrusader

DarkCrusader Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Bli skrellet levende.. :)

8. regisoren

regisoren Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Det er mange bra forslag. Det høres helt forferdelig ut både å bli skrellet levende og bli til en stemmeseddel for SV.

Del denne siden