"Dagen Derpå" feedback?

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Kyrre, 26 Des 2004.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. JoiLui

JoiLui Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    "Dagen Derpå" feedback?

Alt er jo relativt.
    Men å ligge unna VO'en en stund vil jeg faktisk råde deg. da tvinger du deg til å lage mere beskrivende bilder. Det er vel det du vil?
    f.eks at han i senga tar seg til ribbeina og ynker seg er bra. vi vet at han har vondt. da blir VO'en smør på flesk når han spør seg "koffer har eg så jævla vondt i ribbeinå?" I tillegg får vi får jo se i flashbæcksene at han blir banket opp.
    Dette er jo bare råd. Hvis du ikke vil ha det, så trenger du vel ikke poste filmen din her heller da, fordi alle rådene er jo bare godt ment.

2. Kyrre

Kyrre Citizen

"Dagen Derpå" feedback?

Jeg er helt enig med deg om den scenen. Smør på flesk er det. Men vi ville være sikre på at folk forstod denne filmen, imotsetning til den forrige. Men jeg vil fortsette å bruke V.O, fordi jeg synes det er et lekkert virkemiddel. (selv om neste prosjekt er V.O fritt) Det jeg skal gjøre er å forbedre bruken av det :)

At jeg ikke vil ha råd er dine ord, for jeg tar imot råd med åpne armer og setter pris på det. Men jeg det jeg ikke liker er når folk tar imot ønsker om tilbakemeldinger som om de var en jury. Kanskje litt arrogante og overlegne. Og spesielt når det serveres minimalt med konstruktiv kritikk. Som i ditt innlegg.

3. JoiLui

JoiLui Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    hepp

Sorry at jeg var så knapp. vet d kan virke litt krasst.
    ser du igrunnen har fått nok tilbakemeldinger både her og på akam.no så det holder vel nå. :D
    men, hvilke scene files settings brukte du?

4. Kyrre

Kyrre Citizen

"Dagen Derpå" feedback?

Takker for forståelsen! :D

Hmm. Scene file instillinger? Har ikke kameraet foran meg akkurat nå, men er ganske sikker på at jeg bruker F5 eller noe i den duren. Der du får 25P'en på og alt stilles til Cinemainstillinger. Gamma, brithness osv. Bildene du får er dog, mye penere enn slik de fremstilles i denne komprimerte versjonen :wink:

5. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    "Dagen Derpå" feedback?

Hadde det vært mulig å fått sett noen stills med full oppløsning som viser forskjellen på Panasonicen og et annet, helt ordinært DV-kamera? Hadde vært artig og sett!

6. Kyrre

Kyrre Citizen

"Dagen Derpå" feedback?

Det skal jeg fikse til i morgen Henrik! :) Akkurat nå sliter jeg med naturfagspensumet. For et liv..

7. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    "Dagen Derpå" feedback?

Tøft! Gleder meg! Er det noe spesielt du sliter med, eller er det bare mye å lese på?

8. Kyrre

Kyrre Citizen

"Dagen Derpå" feedback?

...masse å lese på :wink:

9. andy

andy Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    "Dagen Derpå" feedback?

ok jeg må bare kommentere at på skolen jeg går har jeg aldri hørt ordet novelle film. alt fra filmer som ikke varer et minutt helt til 40 minutt blir betraktet som kortfilm, uansett hvor mye handling, mening og dialog og whatever som er i filmen.

10. Kyrre

Kyrre Citizen

"Dagen Derpå" feedback?

8O !

Det ER og blir en sjanger. Kan finne eksempler senere.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden