" Do Not Scare Me " Cheezy Cliche Teaser

En tråd i 'Reklame !' startet av TheSteinOlsen, 6 Nov 2010.

?

Teaseren er sett, fikk jeg lyst til å se filmen?

1. Overhodet Ikke!

1 stemme(r)
    12,5%
  2. Ikke Akkurat Nå

1 stemme(r)
    12,5%
  3. Hmmm...

1 stemme(r)
    12,5%
  4. En Liten Interesse Eksisterer

0 stemme(r)
    0,0%
  5. Ja Absolutt!

5 stemme(r)
    62,5%
  1. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Denne tråden finnes allerede på "Tilbakemeldinger på filmene dine", men den ser ut til å passe bedre her.

This is a little teaser from my latest Horror/Fantasy Short.

Watch:

[video=vimeo;11719911]http://vimeo.com/11719911[/video]

Setter pris på tilbakemeldinger, både ris og ros.

Best Regards!
    Stein Olsen

2. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: " Do Not Scare Me " Cheezy Cliche Teaser

Hei Kreative FilmFolk,

Hvis dere har tatt en titt på teaseren og gir en stemme til meningsmålingen. Ta gjerne og gi en liten kommentar i tillegg for å begrunne din mening.
    Ingen grunn til å være nøytrale her. Konstruktiv kritikk eller rett og slett rå kritikk passer ypperlig. Slakt den hvis du vil det :)

Tusen takk for du tok litt av din tid til å se teaseren.

Mvh

Stein Olsen

3. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Krysset av for "Ja, absolutt", selv om jeg er litt usikker på hvorfor, he he! :) Filmen ser ut til å være godt laget, utifra det lille man ser i teaseren, men samtidig ser det hele noe merkelig ut også... noe som gjør meg usikker på om jeg EGENTLIG vil like selve filmen. Fikk litt "Eraserhead" asossiasjoner her, men det kan jo slå begge veier. Filmen kan jo være helt genial, eller det blir så merkelig og rart at jeg faller helt ut og mister interessen. MEN, synes alle forsøk på å få til spenstige horror-relaterte ting i Norge, i utgangspunktet er interessant, og teknisk sett, makeup etc., ser jo bra ut her, og sammen med noen merkelige karaktererer, så er jeg optimist! :) Venter på en mer forklarende trailer i neste omgang. :)

4. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Du har nok rett i at filmen er merkelig! :p Om du ville ha likt den vet jeg ikke, men du ville ha gitt den en sjangs og det er bra :)

Eraserhead ja, hehe. Det er en film jeg ikke har hatt " gleden " av å se enda. Skal se om jeg kan få sett den.

Det ble lagt mye vekt på make-up i denne og ja det er noen VELDIG merkverdige karakterer her. Det er ikke så tydelig i teaseren, men den personen som står helt fremst i køen er dressa med godteri og kaker over hele hodet. Du kan så vidt se stearinlysene på hodet i denne teaseren :)

Det kan være jeg setter sammen en Trailer som vekker enda mer (eller mindre) interesse :)

Takker for svar!

Stein

Sist redigert: 7 Nov 2010
  5. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg følte det var noe kjent med denne teaseren. Kanskje jeg har sagt noe negativt om den tidligere. Om jeg ikke har så beklager jeg det.

Musikken er fet... om det er Pirates of the Caribbean on Ice du har laget. It's not a complete miss though, it's a friendly fire. Somebody is getting shot and killed, it's just the wrong people. Skal du lage en trailer så kanskje du kan tone ned den overdramatiserende orkestermusikken, og få på noe mer passende musikkdesign som stemmer overens med horror-feelen du får frem i teaseren, og mindre med fantasy-sjangeren som sikkert er utrolig godt gjennomført, men som aldri kommer frem i teaseren. Sånn rent bortsett fra i form av plagsomt dramatisk musikk...

6. Skinrash

Skinrash Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Kostymene og makeup'en så ganske profesjonell ut, bra lyssetting og. Kan nok trenge en litt mer skummel musikk og siste scene med den fyren som skriker antar jeg var ment som nifs men for meg ble den ufrivillig morsom.

7. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Jeg tror at hvis dette er en halvvittig syrefilm, så kan det bli fornøyelige greier, men hvis det er ment som seriøs horror, så feiler den antakelig hardt og blir en slitsom affære. Men jeg liker det jeg ser og håper at regien er selvironisk og letthjerta, for da kommer jeg nok til å like den. Syra filmer må passe ekstra på regien, for hvis den er bare et par prosent bom, så blir filmen ulidelig kjedelig og virker da mer som selvhøytidelig kunstfilm fra palestinaskjerftbrukende folkehøyskolehomser med converse og kaffe latteglasset tvunget opp i den allerede alt for vide endetarmen.

8. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Dahlskebank - Du har nok glemt å legge inn din negative kommentar tidligere, men du er unnskyldt og jeg takker for ditt bidrag nå. Siden du sier musikken er fet og plagsom i samme kommentar regner jeg med at du liker den sånn nesten halvveis. Jeg tror musikken vil bli farget etter din sinnsteming og hva du forventer av teaseren. Men det kan nok være litt mye av det gode el. Vonde. Mange Takk for svar!

Skinrash - Filmen er ikke ment til å være skummel. Men den skal virke slik, men hvis du ser den en gang vil du nok ikke syntes den er særlig skummel. Vet ikke om det er noe som heter "FeelGood Horror"? Det skriket på slutten er ment til å være litt morsomt. Liker kontraster som er uventet. Takker og bukker for svar!

Kenny Wang - Ja selvironisk og letthjerta kan absolutt beskrive denne filmen. Handlingen filmen er lagt til kan virke mørk og dyster, men det komiske og absurde som skjer er forhåpentligvis laget slik at man glemmer litt hvor skummelt ting kunne ha vært. Er nok ingen kunstfilm iallefall. Takker for bra svar!

9. TheSteinOlsen

TheSteinOlsen Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Takker til alle som har gitt en tilbakemelding. Da har jeg noe å jobbe med videre.

Sist redigert: 10 Nov 2010

Del denne siden